En امروز : 5 اردیبهشت 1403

غرس نهال توسط استاندار مازندران در طرح نهالکاری همگانی برای ایرانی سرسبز

کد خبر : 88667 14 آذر 1398فرهنگی
پ

احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران در راستای طرح نهالکاری مشارکتی در قالب اجرای طرح ملی نهال‌کاری برای ایرانی سرسبز همراه با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در عرصه های منابع طبیعی در بخش مرکزی شهرستان ساری نهالی غرس کرد. ‎

در قالب اجرای طرح ملی نهال‌کاری برای ایرانی سرسبز احمد حسین زادگان، استاندار مازندران همراه با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار مرکز استان، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - ساری و برخی مدیران شهرستانی در عرصه های منابع طبیعی در بخش مرکزی شهرستان ساری نهالی غرس کرد.

هم راستا با اجرای طرح کاشت ۱۴ میلیون اصله نهال امروز در کشور، بیش از ۲۰ هزار اصله نهال در عرصه‌های قابل کشت ۱۱ شهرستان استان غرس شد.

کاشت یک میلیون و ۶۰۰ هزار اصله نهال در ۸۵۰ هکتار از عرصه‌های منابع طبیعی سهم اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران از اجرای این طرح است.

۲۵۰ هکتار از این مساحت با ۵۰۰ هزار اصله نهال به زراعت چوب و ۲۵۰ هکتارهم با ۵۰۰ هزار اصله نهال به توسعه فضای سبز اختصاص دارد که در اختیار نهاد‌های دولتی و غیردولتی و سمن‌ها (سازمان‌های مردم نهاد) قرارمی گیرد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری