En امروز : 9 فروردین 1403

استاندار مازندران در جمع معلولین استان:

خودم را عضو خانواده بزرگ بهزیستی می دانم / اعتبار 10 هزار میلیارد ریالی دولت برای معلولین

کد خبر : 88646 13 آذر 1398فرهنگی
پ

احمد حسین زادگان در جمع معلولین استان که به مناسبت 12 آذرماه ( سوم دسامبر )، روز جهانی معلولین برگزار شد، با بیان این که خودم را عضو خانواده بزرگ بهزیستی می دانم، گفت: معلولین، پاک ترین، با محبت ترین و بهترین انسان های دنیا هستند. ‎

با حضور استاندار مازندران از معلولین موفق در حوزه های مختلف هنری، رسانه، ورزشی، تولید و کارآفرینی، رتبه های ممتاز دانشگاهی، موسیقی، صنایع دستی و فعالان و زحمت کشان حوزه خدمت به معلولین با اهداء لوح تقدیر، تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری، احمد حسین زادگان در جمع معلولین استان که به مناسبت 12 آذرماه ( سوم دسامبر )، روز جهانی معلولین برگزار شد، با بیان این که خودم را عضو خانواده بزرگ بهزیستی می دانم، گفت: اشتغال در بهزیستی یک توفیق بزرگ است.

وی با اشاره به این که معلولین، پاک ترین، با محبت ترین و بهترین انسان های دنیا هستند، افزود: معلولیت واقعی معلولیت ذهن و روان است در حالی که معلولین عزیز با توانایی ها و استعدادهای شگرف، زندگی خود و روح جامعه را سرشار می کنند.

حسین زادگان با اشاره به این که بحمدالله در نظامی نفس می کشیم که دولت با توجه به شرایط و اقتضائات اقتصادی سعی می کند توجهات لازم را به این قشر عزیز داشته باشد و حداقل حوائج این عزیزان را برآورده کند، افزود: علیرغم تحریم های ظالمانه در دولت تدبیر و امید؛ قانون جامع حمایت از معلولین تصویب شد و دولت؛ بیش از 1000 میلیارد تومان برای این بخش اعتبار گذاشته است و شهریه ها را دو تا سه برابر افزایش داده است.

مقام عالی دولت در مازندران از قانون 3 درصد اشتغال نیز به عنوان یک فرصت یاد کرد که اگر به آن عمل شود موجب رضایتمندی عزیزان می شود، عنوان کرد: با عمل به قوانین و برنامه ها، اغلب مشکلات معلولین رفع می شود.

وی بر مناسب سازی معابر و تکریم معلولین به عنوان قشری بسیار محترم و عزیز از سوی دستگاه ها و نهادها و آحاد جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: با اجتماع محور کردن امور می توانیم مشکلات حوزه معلولین را حل کنیم.   

گالری تصاویر

اشتراک گذاری