امروز : 10 فروردین 1403

انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات در محمودآباد

کد خبر : 88636 13 آذر 1398
پ

پیش از ظهر امروز و با حضور شریعت سرپرست فرمانداری و حجت السلام کاوه نماینده شورای نگهبان و 30 نفر از معتمدین شهرستان ، اعضای هیات اجرایی انتخابات در محمودآباد انتخاب شدند. ‎

انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات در محمودآباد پیش از ظهر امروز با حضور علیرضا شریعت سرپرست فرمانداری و حجت السلام غلامرضا کاوه نماینده شورای نگهبان در شهرستان و مرتضی حسین زاده دادستان دادسرای عمومی و انقلاب و احمد محمدی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری و سی نفر از معتمدین شهرستان محمودآباد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

علیرضا شریعت سرپرست فرمانداری شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این جلسه انتخابات را یکی از شاخص های اصلی و مهم مشارکت سیاسی و تجلیگاه اراده مردم بر سرنوشت شان دانست و افزود: درنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اساس اصل ششم قانون اساسی امور کشور باید به اتکای آرای عمومی اداره شود و این مهمترین رسالت حکومت مردمی است.

وی گفت: انتخابات عامل انسجام و وحدت ملّی است و نگاه ما پرهیز از قطبی سازی قومیتی بین دو شهرستان نور و محمودآباد است و حوزه انتخابیه دو شهرستان برای ما یکی است.

سرپرست فرمانداری شهرستان محمودآباد ضمن قدردانی از تعامل و همکاری دادستان و نماینده شورای نگهبان در تائید افراد معرفی شده برای انتخابات هیات اجرایی گفت: در انتخاب30 نفر از معتمدین شهرستان برای اعضای هیات اجرایی انتخابات ، تلاش شده است تا از همه جناح های سیاسی در این فهرست حضور داشته باشند .

رئیس هیات اجرایی حوزه انتخابیه شهرستان محمودآباد با اشاره به حساسیت مسئولیت هیات اجرایی انتخابات گفت: رعایت مر قانون و اصل بی طرفی در راستای برگزاری انتخاباتی سالم ، مطلوب و بدون حاشیه از نفرات منتخب انتخابات امروز انتظار میرود.

علیرضا شریعت با اشاره به اینکه انتخابات را خود مردم برگزار میکنند تاکید کرد: تعیین افراد مورد وثوق ، مطمئن و خبره در انتخاب اعضاء اجرایی شعبات اخذ رای از سوی منتخبین هیات اجرایی و عدم جانبداری از کاندیدای خاص پس از انتخاب در لیست اعضای اصلی هیات اجرایی شهرستان و رعایت اصل امانت داری وظیفه سنگینی است که متوجه هیات اجرایی انتخابات است و باید اهتمام و تلاش لازم در این حوزه صورت پذیرد.

در ادامه این جلسه حجت السلام والمسلمین غلامرضا کاوه رئیس هیات نظارت در شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این جلسه گفت: انتخابات از 5 رکن اساسی از جمله قانون ، مردم ، کاندیدا ، مجریان انتخابات و ناظران بهره مند می باشد ولی مهمترین رکن آن اجرای مرقانون ورعایت اصل بی طرفی است.

وی گقت: باید بدانیم رای مردم امانت است و حق کاندیدای انتخابات را محترم بشماریم و برای دنیا ، دین و آخرت خود را نفروشیم.

 در ادامه این جلسه هر یک از حاضرین به تشریح نقطه نظرات خود پرداختند و افراد ذیل با کسب اکثریت آرا به عنوان اعضای هیات اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

نفرات اصلی

 

سید جلیل حسینی 18 رای

غلامعلی رمضان پور 14 رای

علی اصغر فتاحی 12 رای

میثم اصغری 11 رای

سید مجید حسینی 11 رای

علی اکبر دشتی 11 رای

یاسر عبدی 11 رای

خدیجه محمدزاده چمازکتی  11 رای

 

اعضای علی البدل

 

یوسف بابایی 10 رای

مسعود فلاح 10 رای

علیرضا مقدس 9 رای

معصومه رضوی جلالی 9 رای

علی قاضی 8 رای

 

 

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری