En امروز : 9 فروردین 1403

حسین زادگان خبر داد :

اجرای طرح ملی شناسه دار کردن انبارها و مراکز پخش در مازندران

کد خبر : 88632 13 آذر 1398فرهنگی
پ

استاندار مازندران؛ با اجرایی شدن این طرح گردش کالا اعم از ورود و خروج کالاها به انبارها مورد رصد و راستی آزمایی قرار می گیرد. ‎

به گزارش روابط عمومی استانداری، احمد حسین زادگان، استاندارمازندران در جلسه کمیسیون برنامه ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان ضمن اشاره به اجرای طرح ملی شناسه دار کردن انبارها و مراکز پخش در مازندران، گفت: با اجرایی شدن این طرح گردش کالا اعم از ورود و خروج کالاها به انبارها مورد رصد و راستی آزمایی قرار می گیرد.
وی افزود: این طرح در مرحله ثبت انبارها قرار دارد که امیدواریم با فعالیت بیشتر این کار تسریع یابد.
استاندار با تاکید بر بحث صدور مجوز برای چاه های کشاورزی، بیان کرد: صدور اینگونه مجوز ها به منظور حفظ منابع سطحی و زیرزمینی و ذخیره سرمایه ی آبی برای اینکه کشاورزان در فصل زراعی دچار مشکل نشوند، برایمان بسیار حائز اهمیت است.
وی عنوان داشت: افرادی که دارای چاه هایی فاقد پروانه هستد، مقرر شد که آب منطقه ای با سرعت بیشتری مجوزهای لازم را برایشان صادر کند .
حسین زادگان خاطرنشان ساخت: به کشاورزان عزیز هم توصیه می کنیم در ایامی که هنوز فصل زراعی آغاز نشده برای اینکه بعدا برای زراعتشان دچار کمبود سوخت نشوند نسبت به صدور پروانه و دریافت مجوز اقدام کنند.
وی افزود: در تصمیم گری و تسریع کارها تاکید می شود تا کشاورزان کمتر دچار مشکل شوند. 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری