En امروز : 7 اردیبهشت 1403

پیام تبریک انصارالحسینی فرماندار شهرستان به مناسبت روز دانشجو

پیام تبریک انصارالحسینی فرماندار شهرستان به مناسبت روز دانشجو

کد خبر : 88600 12 آذر 1398
پ

پیام تبریک انصارالحسینی فرماندار شهرستان به مناسبت روز دانشجو ‎

پیام تبریک انصارالحسینی فرماندار شهرستان به مناسبت روز دانشجو

 در آستانه 16 آذر و روز دانشجو، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهیدان راه حق به ویژه شهدای دانشجو و تبریک این روز به همه دانشجویان سربلند کشورمان، نقش مهم و ارزنده‌ این قشر فرهیخته در سرافرازی و روشنی فردای کشور عزیزمان بر کسی پوشیده نیست. چنانکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند: در جنگ نرم، شما جوان‌های دانشجو، افسران جوان این جبهه‌اید.

دانشگاه، همواره نمادی از رشد و تحول خواهی و کمال جویی، و جنبش دانشجویی در کشورمان محرک تحولات گسترده سیاسی و اجتماعی بوده است.
امروز دانشجویان و دانشگاهیان ما میراث داران خون های پاک آن سه آذر اهورایی در پی کودتای ننگین آمریکایی و نیز، فداکاری هزاران جوان دیگری هستند که برای پیروزی و به ثمر نشستن انقلاب بزرگ ملت ایران و استحکام پایه های استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی مجاهدت و ایثار کردند و از همه هستی خود گذشتند.
به دیگر سخن، دانشگاه مبدأ همه تحولات و سرمنشأ آرمانخواهی، عدالت جویی، اصلاح گری و حرکت اعتدالی در همه شئون اجتماعی است و رشد و توسعه همه جانبه و پایدار کشور و پی ریزی اقتصاد دانش بنیان و تقویت پایه های زندگی سعادت بخش برای همه ایرانیان، در گرو استمرار مجاهدت های دانشگاه است.

 اینجانب با گرامیداشت وتبریک این روز به تمامی دانشجویان به ویژه دانشجویان و استادان زحمت کش و پرتلاش شهرستان سوادکوه شمالی ، امیدوارم که جامعه دانشگاهی کشور و دانشجویان عزیز، به مدد ایمان و اندیشه، همواره در توسعه ی ایران اسلامی موفق بوده و به یاری خداوند منان در برداشتن گام های مستحکم و مطمئن در مسیر اعتلای نام ایران اسلامی در سطح جهان کماکان کوشا و پویا باشند.

 

 

 

اشتراک گذاری