En امروز : 9 فروردین 1403

استاندار مازندران در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان:

امروز همه ظرفیت های کشور و نظام برای رونق تولید پای کار هستند / بانک ها؛ کارآفرین واقعی را با همه توان حمایت کنند

کد خبر : 88566 10 آذر 1398فرهنگی
پ

احمد حسین زادگان با اشاره به این که امروز همه ظرفیت های کشور و نظام برای رونق تولید پای کار هستند، عنوان کرد: هدف اساسی از ارایه تسهیلات؛ حفظ اشتغال موجود و رونق تولید است. ‎

به گزارش روابط عمومی استانداری، احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان با قدردانی از بانک های عامل که در شرایط تحریم، با ارایه تسهیلات اشتغال و رونق تولید در راستای کاهش موانع و مشکلات تلاش می کنند، گفت: امروز در شرایطی هستیم که باید با پرهیز از نگاه بخشی در راستای ضرورت ها و جهت گیری های اقتصادی موثر حرکت کنیم.

استاندار بر درک ملاحظات بانک ها و دستگاه های اجرایی از سوی دو طرف بمنظور تقویت تعامل در جهت رونق تولید تاکید کرد و افزود: بانک ها؛ کارآفرین واقعی را با همه توان حمایت کنند.

حسین زادگان با اشاره به این که امروز همه ظرفیت های کشور و نظام برای رونق تولید پای کار هستند، عنوان کرد: هدف اساسی از ارایه تسهیلات؛ حفظ اشتغال موجود و رونق تولید است.

استاندار مازندران، تاکید کرد: تسهیلات حوزه تولید باید بسیار هدفمند توزیع و به اهلش پرداخت شود.

استاندار با تاکید بر این که بانک ها در حوزه ذخیره سازی مرکبات نیز نقش آفرینی کنند، بیان داشت: نقش فرمانداران در جهت دهی تسهیلات و نظارت بر هزینه کرد آن اساسی است.

در آغاز این جلسه حسن خیریانپور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری نیز گزارشی از احیا واحدهای راکد استان در سال 97 و 98 ارایه کرد و گفت: پرداخت تسهیلات بانکی در سال رونق تولید ضمن اخذ تضمینات لازم تسریع شود. 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری