امروز : 5 اردیبهشت 1403

علیرضا شریعت در جلسه شورای اداری محمودآباد :

زباله محمودآباد سد راه سرمایه گذاری گردشگری

کد خبر : 88560 7 آذر 1398
پ

سرپرست فرمانداری محمودآباد در جلسه شورای اداری شهرستان خواستار کمک همه نهادهای علمی و اجرایی برای حل مشکل ٢٥ ساله زباله محمودآباد شد و گفت: محمودآباد فقط متعلق به شهروندان آن نیست که این مشکل را تنها باید مسئولان شهری آن بر دوش بکشند. ‎

 جلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد صبح امروز با حضور حجت السلام والمسلمین سید داود موسوی امام جمعه شهرستان محمودآباد و حجت السلام والمسلمین سید محمود موسوی آملی امام جمعه بخش سرخ رود و مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران و علی اسماعیلی نماینده مردم شهرستانهای نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و علیرضا شریعت سرپرست فرمانداری محمودآباد و معاونین فرمانداری و بخشداران در سالن شماره 2 فرمانداری برگزار شد.

علیرضا شریعت سرپرست فرمانداری محمودآباد طی سخنانی در این جلسه با اشاره به اینکه محمودآباد به واسطه میزبان سالانه حدود ۶ میلیون گردشگر شهری ملّی است ، افزود: باید زباله محمودآباد در سطح ملّی دیده شود و همه خود را کنار مردم این شهرستان مسوول ببینند.

وی با بیان اینکه مساله زباله چهره شهری محمودآباد را نیز مکدر کرده و باعث فرار سرمایه گذاران در این شهرستان می شود، تاکید کرد: با میزبانی زباله ، محمودآباد نمی تواند هیچگاه قدم در مسیر گردشگری بگذارد.

سرپرست فرمانداری محمودآباد با درخواست کمک علمی و اجرایی همه نهادها برای حل بحران زباله این شهرستان افزود: خروج زباله از محمودآباد فصل تازه ای برای گردشگری و اقتصاد آن خواهد بود.

شریعت با بیان اینکه این شهرستان اولین شهر ساحلی نزدیک به پایتخت است و از موقعیت خوبی برای سرمایه گذاری برخوردار است گفت : مساله زباله و بوی تعفن ان باعث فرار سرمایه گذاران شده است و تا زمانی که معضل زباله برطرف نشود سرمایه گذاری نیز مختل می شود.

وی همچنین خواستار پیشرفت عمرانی محمود اباد  شد و اظهار داشت: چهره این شهرستان در قیاس با شهرهای همسایه آن بسیار محروم است و نیاز دارد از لحاظ عمرانی توجه بیشتری داشته باشیم.

سرپرست فرمانداری محمودآباد به طرح های نیمه تمام و پروژه های نیمه کاره نیز اشاره کرد و از دستگاه های اجرایی خواست تا طرح های نیمه تمام خود را هرچه سریع تر به اتمام برسانند.

 

 

اشتراک گذاری