امروز : 5 اردیبهشت 1403

با حضور استاندار مازندران:

58 روستاهای کوهستانی شرق مازندران از نعمت گاز برخوردار شدند

کد خبر : 88442 7 آذر 1398
پ

با در دستور کار قرار گرفتن گازرسانی به روستاها، 58 روستاهای کوهستانی شرق مازندران از نعمت گاز برخوردار شدند. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهشهر: آئین افتتاحیه پروژه گازرسانی هفت روستای منطقه هزارجریب بهشهر و نکا با حضور مجید حسین زادگان استاندار مازندران، علی‌محمد شاعری نماینده مجلس، هادی خنجری فرماندار بهشهر و مسئولین استانی و شهرستانی در روستای غریب‌محله برگزار شد.
در این پروژه مردم روستاهای پرکلا، غریب‌محله، گالش‌محله، شیرداری، چالکده، ولم و سورک از نعمت گاز بهره‌مند شدند.



استاندار مازندران گفت: با در دستور کار قرار گرفتن گازرسانی به به روستای بالای 20خانوار مازندران، 58 روستای کوهستانی شرق مازندران از نعمت گاز برخوردار شدند.

وی افزود: از 150روستای شرق مازندران که در دستور گازرسانی بود تاکنون 58 روستا از نعمت گاز برخوردار شدند و گازرسانی به دیگر مناطق نیز با قوت در حال انجام است.
 
استاندار مازندران وفاق و همدلی استان را مهمترین عامل برای توسعه همه جانبه دانست و گفت:با وجود همه دشمنی های دشمنان، ایران اسلامی در اوج افتدار است و  دولت تلاش دارد تا در بخش های مختلف زیرساخت های لازم را برای توسعه بیشتر فراهم کند .

هادی خنجری فرماندار بهشهر نیز در سخنانی گفت: باوجود همه کمبودها در اعتبارات، تلاش شد حدود 41میلیارد تومان اعتباردر بخش جذب شود.
وی افزود: با ایجاد زیرساخت ها در روستاها امیدواریم مهاجرت معکوس به این مناطق شکل بگیرد تا روستاها تبدیل به کارگاه تولیدات مختلف و متناسب با ظرفیت استان و شهرستان شود

اشتراک گذاری
پیوند ها