امروز : 9 فروردین 1403

طی حکمی از سوی علیرضا شریعت

اعضای قرارگاه نظارت بر بازار شهرستان محمودآباد منصوب شدند

کد خبر : 88318 2 آذر 1398
پ

در پی افزایش قیمت بنزین و باتوجه به ضرورت کنترل و نظارت بر بازار و مقابله با تخلفات احتمالی ، قرارگاه نظارت ویژه بر بازار با انتصاب اعضای این قرارگاه از سوی شریعت سرپرست فرمانداری محمودآباد فعالیت خود را در این شهرستان آغاز نمود. ‎

علیرضا شریعت سرپرست فرمانداری شهرستان محمودآباد با صدور حکمی اعضای این قرارگاه را منصوب نمود که بر این اساس : صدیقه حق شناس معاون فرمانداری محمودآباد به عنوان جانشین قرارگاه و ابراهیمی رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت به عنوان دبیر قرارگاه و همچنین مریم نیکزاد مسئول امور اداری و مالی فرمانداری به عنوان مسئول کمیته پشتیبانی و حمل و نقل و با عضویت بخشدار مرکزی و شهردار محمودآباد و رئیس جهاد کشاورزی و رئیس اداره راهداری و رئیس اتاق اصناف و ابراهیمی رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت به عنوان مسئول کمیته بازرسی و نظارت و با عضویت رئیس اداره اطلاعات و رئیس اطلاعات سپاه و فرمانده نیروی انتظامی و رئیس اداره تعزیرات حکومتی و رئیس اداره جهاد کشاورزی و رئیس شبکه بهداشت و درمان و رئیس اتاق اصناف و مجید نیکو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان به عنوان مسئول کمیته اطلاع رسانی و با عضویت رئیس اداره جهاد کشاورزی و مدیر روابط عمومی فرمانداری و رئیس اداره تعزیرات حکومتی و مسئول انجمن حمایت از مصرف کنندگان و رئیس اتاق اصناف و آقای احمد محمدی معاون سیاسی فرمانداری محمودآباد به عنوان مسئول کمیته تامین کالا و با عضویت رئیس اداره جهاد کشاورزی و اداره صنعت و معدن و تجارت و رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس اداره غله و خدمات بازرگانی منصوب شدند.

در حکم انتصاب این افراد آمده است :

با توجه به اجرای طرح افزایش قیمت بنزین و شرایط خاص کشور و حسب دستور جناب آقای حسین زادگان ، استاندار محترم مازندران در خصوص تشکیل قرارگاه نظارت ویژه بر بازار شهرستان ، بدینوسیله جنابعالی بعنوان ....... در قرارگاه مذکور انتخاب می گردید. لازم است با بسیج امکانات شهرستان و استفاده از کلیه ظرفیت های دستگاههای اجرایی و ... اقدامات نظارتی و کنترلی در سطح بازار و اصناف را بعمل آورده و نتیجه اقدامات را بصورت روزانه به اینجانب گزارش فرمائید.

علیرضا شریعت سرپرست فرمانداری شهرستان محمودآباد

 

 

اشتراک گذاری