امروز : 9 فروردین 1403

سرپرست فرمانداری محمودآباد خواستار شد :

تشدید نظارت بر قیمت ها در بازار

کد خبر : 88306 3 آذر 1398
پ

علیرضا شریعت سرپرست فرمانداری محمودآباد گفت: افزایش قیمت هرگونه کالا و خدمات به بهانه افزایش نرخ بنزین ممنوع بوده و با راه اندازی اکیپ بازرسی روزانه ، نظارت بر بازار تشدید می‌شود. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد به دنبال افزایش قیمت بنزین، صبح امروز جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان به ریاست علیرضا شریعت سرپرست فرمانداری و حق شناس معاون برنامه ریزی  با برگزاری نشست فوق‌العاده، در خصوص مدیریت بازار و جلوگیری از سوءاستفاده برخی سودجویان از افزایش قیمت بنزین، مصوبات مهمی برای جلوگیری از تخلفاتی همچون افزایش قیمت کالاها داشت.

 

شریعت در این جلسه اظهار داشت: طبق بررسی‌های به عمل آمده به لحاظ وجود کالا در بازار هیچ گونه کمبودی نداریم و نخواهیم گذاشت مردم با کمبود کالایی در بازار مواجه شوند و پیش از نیاز بازار متناسب با شرایط تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد افزود: هیچ بهانه‌ای برای افزایش قیمت‌ها متاثر از قیمت بنزین پذیرفته نیست و این افزایش نیز پس از سال‌ها و با تصمیم قوای سه گانه اتخاذ شده است که به صورت ارائه سبد حمایتی به اقشار نیازمند و دهک‌های پایین جامعه بر می‌گردد.

وی افزود: در همین راستا تمامی طرح‌های نظارت مستمر بر بازار را اجرا خواهیم کرد و در قالب این طرح دستگاه‌های نظارتی از جمله اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن نیروی انتظامی و غیره موظفند با بهره‌گیری از سامانه‌های دریافت گزارشات و شکایات مردمی و تشکیل گشت‌های مشترک بر بازار کالا و خدمات در شهرستان نظارت مستمر داشته باشند و با متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد.

 

همچنین اعضا در این نشست نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند و پس از جمع‌بندی تصمیماتی در راستای نظارت بر بازار کالا و خدمات و پیشگیری از هرگونه افزایش قیمت اتخاذ و تکلیف هر یک از دستگاه‌های عضو ستاد تنظیم بازار در این رابطه تعیین شد.

 

براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از بامداد جمعه ۲۴ آبان بنزین برای همه وسایل نقلیه بنزین سوز سهمیه بندی شد.

 

طبق اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای به ازای هر لیتر سه هزار تومان خواهد بود، همچنین قیمت بنزین سوپر هر لیتر سه هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری