امروز : 6 اردیبهشت 1403

فرماندار قائم شهر

ایجاد فضای سبز باعث نشاط اجتماعی خواهد شد

کد خبر : 88215 23 آبان 1398اخبار فرمانداری
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، یوسف پور، فرماندار قائم شهر در جلسه ای که به درخواست شهرداری و شورای اسلامی شهر با موضوع گسترش فضای سبز، ریاست آن را بر عهده داشت گفت: همه دستگاه های ذیربط کمک کنند تا با کاشت نهال و نهاده ها در افزایش فضای سبز شهرستان موثر واقع شوند. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، یوسف پور، فرماندار قائم شهر در جلسه ای که به درخواست شهرداری و شورای اسلامی شهر با موضوع گسترش فضای سبز، ریاست آن را بر عهده داشت گفت: همه دستگاه های ذیربط کمک کنند تا با کاشت نهال و نهاده ها در افزایش فضای سبز شهرستان موثر واقع شوند.

وی افزود: حتما فضای سبز بدلیل شادابی که به ارمغان می آورد برنشاط اجتماعی مردم کمک خواهد کرد و این موضوع باعث تاثیر مثبت بر روحیه افراد خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: در انجام کار برای مردم نباید نگاه فردی داشت بلکه باید با اهتمام همگانی جهت ایجاد فضای مطلوب برای هم شهری های خودمان تلاش داشته باشیم.

فرماندار قائم شهر گفت: سعی شود در اماکن دارای شرایط از کاشت درختان مثمر نیز بهره برده شود.

وی عنوان کرد: جهت دریافت نتیجه مطلوب باید جدول زمان بندی تعیین کنیم تا بتوانیم در ایجاد فضای سبز، هدفمند و به طور منظم پیش رویم.

فرماندار قائم شهر افزود: در تمام کارها از جمله این اقدام باید کمک و همراهی مردم عزیز وجود داشته باشد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها