امروز : 10 فروردین 1403

علیرضا شریعت خبر داد:

آب‌گرفتگی چند روستا در محمودآباد

کد خبر : 88180 24 آبان 1398
پ

سرپرست فرمانداری محمودآباد از آبگرفتگی پنج روستای این شهرستان بر اثر بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌های محلی خبر داد. ‎

علیرضا شریعت روز شنبه در مصاحبه با خبرنگاران گفت که بر اثر بارش شدید باران که از عصر پنجشنبه آغاز شد و عصر جمعه شدت گرفت، راه های ارتباطی و خانه های  پنج روستا در بخش مرکزی و سرخرود محمودآباد دچار آب گرفتگی شدید شد.

وی روستاهای دچار آبگرفتگی را زردآب ، میان کلمرز، علمده شرقی، عزت آباد و تازه آباد معرفی کرد و گفت که تعدادی از واحدهای مسکونی روستا هم دچار آبگرفتگی شد.

 سرپرست فرمانداری محمودآباد با اعلام این که آبگرفتگی راه روستاها را هم مسدود کرده بود، افزود که راه چهار روستا ساعاتی پس از آبگرفتگی باز شد و راه یک روستای دیگر هم صبح امروز باز شد.

شریعت با بیان اینکه هم اکنون نیروهای مدیریت بحران با کمک مردمی در حال استقرار کیسه های شن و بازگشایی معابر هستند ، گفت: علت اصلی این آب گرفتگی عدم لایروبی رودخانه های محلی و همچنین ورود حجم بالای آب بر اثر بارش شدید باران به رودخانه ها است.

وی گفت تا زمان عادی شدن شرایط نیروهای مدیریت بحران در محل حاضر خواهند بود و تمامی دستگاه های شهرستان در حالت آماده باش قرار دارند.

سرپرست فرماندار محمودآباد افزود: در حال حاضر میزان خسارت وارد شده مشخص نیست و برای برآورد خسارت باید تا پاین بارندگی منتظر ماند.

 

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری