امروز : 9 فروردین 1403

پیام مشترک تبریک امام جمعه و فرماندار شهرستان به مناسبت فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت

کد خبر : 88154 24 آبان 1398
پ

حجت الاسلام والملسمین حاج آقای یوسفی امام جمعه شهرستان سیمرغ و مجتبی حبیب نژاد روشن فرماندار شهرستان با صدور پیامی فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت را به مسلمانان و مردم شریف شهرستان سیمرغ تبریک گفتند. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیمرغ ، حجت الاسلام والملسمین حاج آقای یوسفی امام جمعه شهرستان سیمرغ و مجتبی حبیب نژاد روشن فرماندار شهرستان با صدور پیامی فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت را به مسلمانان و مردم شریف شهرستان سیمرغ تبریک گفتند.

متن پیام به شرح ذیل می باشد

 

بسم الله الرحمن الرحیم

((الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم))

 

ربیع الاول، بهار پر طراوتی است که نام نورانی رسول اخلاق حضرت محمد مصطفی(ص) زینت زمین شده است  و یاد آور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است و هفته وحدت، یادگاری مدبرانه و ارزشمند از معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است که با تدبیر و درایت ایشان، هفته میلاد پیامبر اسلام(ص) را نمادی از تشکیل امت واحده ای دانست که در سایه این وحدت و همبستگی، نیل به کمالات فردی و جمعی مسلمین میسر می گردد. لذا در عصر کنونی نیاز به اتحاد و انسجام، از مسائل اساسی جهان اسلام است و وحدت، قوی ترین عامل توانمندی و اقتدار امت اسلامی است .

 اینجانبان میلاد با سعادت پیامبر اعظم، حضرت محمد (ص) رسول صلح و بیداری، هفته وحدت و ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع) موسس مذهب جعفری را به تمامی مسلمانان بویژه مردم عزیز شهرستان سیمرغ که با همدلی و همراهی خود در راستای تقویت وحدت اسلامی نقش آفرینی می کنند، تبریک و تهنیت عرض نموده و برای امت اسلام سربلندی و تعالی مسئلت می نماییم.

 

  محمدباقر یوسفی                       مجتبی حبیب نژاد روشن

امام جمعه شهرستان سیمرغ             فرماندار شهرستان سیمرغ

اشتراک گذاری
پیوند ها