امروز : 4 اردیبهشت 1403

جلسه شورای اداری شهرستان میاندورود برگزار شد

منفردی:اخلاق محور سره دینی و عملی ماست

کد خبر : 88116 22 آبان 1398
پ

فرماندار میاندورود در جلسه شورای اداری بیان کرد:اخلاق و سیاست باید در کنار هم در جامعه اسلامی پر رنگ باشد و حفظ اخلاق سیاسی باید یرلوحه رفتار ما باشد ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میاندورود، صبح امروز جلسه شورای اداری شهرستان میاندورود به ریاست منفردی فرماندار و حضور محمدنسب امام جمعه شهرستان و اعضای جلسه شورای اداری میاندورود در سالن اجتماعات فرمانداری میاندورود برگزار شد.

محمدنسب امام جمعه شهرستان میاندورود در این جلسه از زحمات 40ساله آیت الله طبرسی تجلیل و با تبریک به حجت الاسلام لائینی گفت:همه ما سرباز ولایت فقیه هستیم که باید در سنگر خدمت در جهت تحقق فرمایشات ایشان گام برداریم.

حجت الاسلام رضا محمد نسب افزود: نیاز فردی و اجتماعی همه مادر جامعه داشتن اخلاق نیکوست باید بدخلقی را کاهش دهیم، مسئولان وعده های پوچ به مردم ندهند و با تکریم ارباب رجوع با استفاده از توان خود مردم به رفع مشکل بپردازند.

حسین منفردی فرماندار شهرستان میاندورود در این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و تبریک میلاد پیامبر وامام جعفر صادق(ع) ، عنوان کرد: پیامبر اسلام اسوه اخلاق است و انشاالله همه ما در اندیشه و عمل از پیروان شایسته ایشان باشیم.

فرماندار میاندورود با مطرح کردن اخلاق به عنوان محور سیره عملی و دینی بیان داشت: اخلاق یعنی کاهش درد و رنج دیگران و هر کسی که به خود و جامعه و طبیعت ظلم نکند انسان اخلاق مداری است .

نماینده عالی دولت در شهرستان میاندورود ضمن تاکید بر رعایت اخلاق سیاسی تصریح کرد: اخلاق و سیاست باید در جامعه اسلامی پررنگ باشد و بدانیم مردم به عنوان ولی نعمت ما نیازمند توجه هستند باید در راستای فعالیت و کاهش رنج آنان گام برداریم .

حسین منفردی با تاکیدبر اینکه، مسئولان امانت دار هستند و رای مردم حق الناس است،افزود: مدیران طبق قانون نبایددرسیستم اداری فعالیت انتخاباتی داشته باشند و اخلاق مدیریتی حکم میکند خارج از وقت اداری هم له یا علیه کسی فعالیت انتخاباتی نداشته باشند.

وی افزود:کارکنان ادارات وقت شناس، وبه بحث زمان توجه داشته باشند

رّیس شورای اداری شهرستان میاندورود بیان کرد: کاهش استفاده از کاغذ در ادارات در دستور کار است و مدیران دراین زمینه توجه داشته باشند.

منفردی در پایان تکریم ارباب رجوع و آشنایی نزدیک با مشکلات مردم تلاش درجهت رفع آن را به مدیران و کارکنان تاکید کرد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها