امروز : 10 فروردین 1403

با حضور استاندار لوری ارمنستان

چهارمین نمایشگاه گل‌ و گیاه زینتی مازندران در محمودآباد افتتاح شد

کد خبر : 88057 20 آبان 1398
پ

پیش از ظهر امروز و به همت فرمانداری و مدیریت جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی شهرستان محمودآباد چهارمین نمایشگاه گل‌ و گیاه زینتی مازندران و اولین نمایشگاه دستاوردهای بانوان با حضور استاندار لوری ارمنستان و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران افتتاح شد. ‎

 

آیین افتتاح محمودآباد چهارمین نمایشگاه گل‌ و گیاه زینتی مازندران و اولین نمایشگاه دستاوردهای بانوان شهرستان محمودآباد پیش از ظهر امروز و با حضور "آندره فوکاسیان"  استاندار لوری ارمنستان و حسین خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران وعلیرضا شریعت سرپرست فرمانداری محمودآباد و غلامرضا تقوی مدیرکل دفتر امور گلخانه ها، گیاهان دارویی و قارچ خوراکی وزارت جهاد کشاورزی و  مهدی گلچوب مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران و سید رحیم بخشی مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری مازندران و عزیزالله شهیدی فر  رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران و سیف الله فرزانه مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری مازندران و سمیه قاسمی طوسی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در مجتمع ورزشی شهید رجایی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد علیرضا شریعت سرپرست فرمانداری محمودآباد در گفتگو با خبرنگاران گفت: این نمایشگاه  برای چهارمین سال پیاپی و در ۵۰ غرفه و با حضور ۴۰ تولیدکننده از سایر شهرهای استان آغاز به کرد و در آن تولید کنندگان گل و گیاه زینتی، آپارتمانی و نهال برای بهره مندی شهروندان و هموطنانمان به نمایش گذاشتند.

سرپرست فرمانداری محمودآباد هدف از این برپایی این نمایشگاه را ایجاد فرصت های شغلی جدید، جذب سرمایه گذار، ارتقای کیفیت تولید و آشنایی با نیاز بازار و ترویج فرهنگ تبادل فناوری و به کارگیری دانش روز در راستای کیفی نمودن رونق تولید و توسعه پایدار در صنعت گل و گیاه عنوان کرد وافزود: این نمایشگاه  بستری برای ارائه خدمات و هم فکری بین بخش های تولیدی و بازرگانی فعال در حوزه گل و گیاه است.

علیرضا شریعت تصریح کرد : به همت دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان محمودآباد و برای اولین بار نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های بانوان محمودآبادی در بخشی از فضای نمایشگاه گل و گیاه برپا شده است که در آن صنایع دستی و زیرو آلات و ترشیجات و مربا و لباس و... به معرض نمایش و فروش گذاشته شده است.

نمایشگاه گل و گیاه تا ۲۴ آبان ماه از ساعت ۱۰ تا ۲۱ در سالن ورزشی شهید رجایی محمود آباد آماده میزبانی از علاقه مندان است.

 

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری