En امروز : 8 اردیبهشت 1403

استاندار مازندران:

پروژه های مسکن مهر در زمان مقرر به اتمام می رسد

کد خبر : 88025 19 آبان 1398فرهنگی
پ

در جلسه شورای مسکن استان به ریاست استاندار مازندران، آخرین وضعیت تکمیل پروژه های مسکن مهر، مشکلات برخی تعاونی ها و روند ارایه خدمات زیربنایی و روبنایی توسط دستگاه های ذی ربط به این واحدها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ گردید. ‎

در جلسه شورای مسکن استان به ریاست استاندار مازندران، آخرین وضعیت تکمیل پروژه های مسکن مهر، مشکلات برخی تعاونی ها و روند ارایه خدمات زیربنایی و روبنایی توسط دستگاه های ذی ربط به این واحدها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

 

احمد حسین زادگان در هفتاد پنجمین جلسه شورای مسکن با اشاره به اینکه بنابر تاکیدات رییس جمهور محترم و دولت تدبیر و امید بر اتمام پروژه های مسکن مهر، جلسات متعددی جهت تامین زیرساخت ها در سطح استان برگزار گردید، خاطرنشان کرد: در راستای تامین زیرساخت ها و ارایه خدمات زیربنایی مقرر شد یک سوم از اعتبارات استان‌ها و سازمان ملی زمین و مسکن و یک سوم اعتبارات ملی دستگاه های زیرساختی به این منظور تامین اعتبار شود.

وی بر دسترسی تمامی واحدهای مسکن مهر به خدمات زیربنایی تاکید کرد و افزود: با جدیت و حضور فعال دستگاه های خدمات رسان هر چه زودتر باید شاهد اجرایی شدن تمامی واحدهای مسکن مهر در استان باشیم.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری