امروز : 4 اردیبهشت 1403

پیام فرماندار ساری به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی

کد خبر : 87962 17 آبان 1398
پ

فرماندار مرکز استان مازندران در پیامی هفته کتاب را بر اهالی فرهنگ و هنر تبریک گفت. ‎ ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان ساری در پیامی هفته کتاب را بر اهالی فرهنگ و هنر تبریک گفت که این پیام به شرح زیر است.

 

موضوع کتاب و کتابخوانی در رشد حیات اجتماعی انسان تأثیر بسزایی دارد. روح یک جامعه در پرتو این مهم بارور می شود و به همین دلیل میراث هر  فرهنگ و تمدنی همیشه مملو از کتاب های بزرگانی است که افتخار جامعه بشری بوده و همه همت آنان این بوده است که انسانها ،  به سوی روشنایی رهنمون شوند.

در این بین تجربه جهانی نیز نشان می دهد که رشد و توسعه تمدنها، ریشه در رشد فکری و فرهنگی هر جامعه دارد و بدون رشد فرهنگ کتابخوانی در جوامع، نمی توان به رشد هیچ تمدنی دل خوش کرد. باید تأکید کرد که علیرغم رشد رسانه های گوناگون جمعی تاکنون هیچ رسانه ای نتوانسته است نقشی را که کتاب در رشد تمدنها داشته است، ایفا نماید.

مع الوصف هفته کتاب و کتابخوانی فرصتی را فراهم آورد تا با تبریک این هفته به اهالی کتاب و کتابخوانی و عرض خسته نباشید به کارکنان خدوم کتابخانه‌های عمومی شهرستان ساری و با پرداختن به این عنصر کلیدی و احیا کننده تفکر و اندیشه ؛ ذره ای کام تشنه طالبان علم، اندیشه و حقیقت را سیراب نمائیم.

 

عباسعلی رضایی

فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان ساری

 

 

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها