امروز : 29 فروردین 1403

پیام تبریک فرماندار شهرستان بهشهر به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان

کد خبر : 87869 13 آبان 1398
پ

هادی خنجری فرماندار شهرستان بهشهر در پیامی 13 آبان روز دانش آموز را تبریک گفت متن پیام به شرح ذیل میباشد ‎

«بسم تعالی»

13 آبان برگی زرین و مقطعی حساس و یادآور حوادثی سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است که هر یک سرفصل نوینی از صف‌آرایی جبهه حق و حقیقت و مبارزه بی‌امان ملت ایران در برابر جبهه استکبار و سلطه است.

حماسه بزرگ ملت ایران و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸، سالروز تبعید حضرت امام خمینی(ره) و روز دانش آموز از حماسه های فراموش ناشدنی فرزندان غیور این مرز و بوم الهی و آسمانی است.

همبستگی مردم مسلمان و انقلابی و خروش دانش آموزان و دانشجویان با هوشیاری و بصیرت و پیروی از حضرت امام خمینی (ره) چهره پوشالی آمریکا را در این روز تاریخی و حماسی در هم شکست و عظمت انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان داد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و روزملی مبارزه با استکبار جهانی و ادای احترام به حماسه آفرینان ۱۳ آبان، این روز را به همه دانش آموزان عزیز و مردم شهیدپرور شهرستان بهشهر تبریک عرض نموده و امیدوار است در حفظ و صیانت از دستاوردها و آرمانهای انقلاب اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و عقیم نمودن هرگونه توطئه های دشمن و میثاق با آرمانهای شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و امام راحل، موفق باشید.
هادی خنجری
فرماندار شهرستان بهشهر

اشتراک گذاری
پیوند ها