امروز : 6 اردیبهشت 1403

فرماندار مرکز استان مازندران تاکید کرد:

ضرورت رعایت قوانین و مقررات در راستای برگزاری انتخاباتی پرنشاط و سالم

کد خبر : 87821 12 آبان 1398
پ

جلسه کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان ساری به ریاست رضایی فرماندار مرکز استان برگزار شد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی در اولین جلسه کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان ساری با بیان اینکه انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دلالت برجمهوریت و مردم سالاری دینی آن دارد، گفت: افتخار نظام جمهوری اسلامی در این زمینه برگزاری 37 دوره انتخابات در چهل ساله عمر نظام بوده و در این رابطه مشارکت مردم و فعالیت های سیاسی و مدنی بسیار مهم و قابل توجه است.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش ها معطوف به برگزاری انتخابات سالم و پرنشاط و تجلی حضور حداکثری مردم باشد، تاکید کرد: با تمام توان تلاش می‌کنیم تا با برگزاری انتخاباتی سالم، آرمان‌های نظام حفظ و صیانت شود و با حضور با شکوه و پر شور در انتخابات میراث دار خون شهداء باشیم.

فرماندار مرکز استان مازندران ضمن تأکید بر حفظ بی طرفی مجریان انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان است و در انتخابات، مردم آینده خود را انتخاب می کنند و لذا کلیه عوامل اجرایی در انتخابات باید تمام توجه خود را به رعایت قوانین و مقررات در راستای برگزاری انتخابات داشته باشند و تمام تلاش ما صیانت از آرای مردم و اجرای دقیق قوانین است .

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ساری نسبت به سوءاستفاده از امکانات دولتی به نفع یا زیان جریان‌های سیاسی و داوطلبان انتخابات هشدار داد و گفت: این موضوع فقط محدود به دستگاه‌های دولتی نیست و همه نهادهایی که از بیت‌المال استفاده می‌کنند حق دخالت در جریان انتخابات را ندارند.

رضایی در ادامه افزود: همه دستگاه‌ها طبق قانون موظفند با هیأت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات در خصوص تأمین امکانات و نیروی انسانی مورد نیاز همکاری کنند و خودداری از این امر به منزله کارشکنی در روند انتخابات است.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها