امروز : 9 فروردین 1403

فرماندار شهرستان بهشهر:

25 هکتار از اراضی یانه سر بهشهر به کشت زعفران اختصاص یافت

کد خبر : 87799 9 آبان 1398
پ

هادی خنجری گفت: 25 هکتار از اراضی یانه سر بهشهر به کشت زعفران اختصاص یافت و اکنون شاهد توسعه اقتصادی و درآمدزایی مناسب در این بخش هستیم. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهشهر، « هادی خنجری»، در آیین برگزاری اولین جشنواره زعفران بهشهر در روستای اندرات افزود: در سال رونق تولید توجه به تولید و اشتغال از دغدغه های مهم است که باید در بخش های مختلف کشاورزی، صنعت و گردشگری و غیره توجه شود.

 

فرماندار بهشهر گفت: کشت زعفران در 25 هکتار از اراضی کشاورزی هزارجریب بهشهر بیانگر توان مردم در خواستن و توانستن است و مردم با این تغییر کشت نشان دادند که در برابر مشکلات ایستاده اند.

 

این مسؤول افزود: مردم ما در طول انقلاب با مقاومت و ایستادگی خود در برابر مشکلات، عزم جدی خود را به منصه ظهور رساندند و اکنون ملت ما در جنگ اقتصادی با دشمنان هم با افزایش تولیدات و تلاش برای اشتغال‌زایی در این راستا تلاش دارند.

 

خجری گفت: ممنوعیت کشت زعفران و فندق در روستاهای کوهستانی و بالادست برداشته شده است و مردم روستاهای مختلف می توانند در این حوزه ها وارد عمل شده و اشتغال زایی کنند.

 

وی تصریح کرد: انچه در شرایط فعلی می توان از مردم پر تلاش آموخت، ایستادگی و مقاومت در صحنه های متفاوت انقلاب و در مشکلات مختلف است که به ثبت رسیده است.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها