امروز : 5 اردیبهشت 1403

فرماندار شهرستان بهشهر در جلسه شورای اداری عنوان کرد:

مدیران مناطق محروم را دریابند و حضور مسوولان ومدیران در نقاط محروم محسوس باشد

کد خبر : 87614 3 آبان 1398
پ

فرماندار شهرستان بهشهر در این جلسه عنوان کرد:جشنواره زعفران هزارجریب هم از دیگر جشنواره های در دستور کار است و روستای اندرات بهشهر، اکنون بعنوان مهد کشت زعفران در بهشهر جایگاه ویژه دارد و افراد فراوانی تشویق به کشت شدند که باید این کشت و اشتغال ایجاد شده بدرستی معرفی شود. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهشهر، هادی خنجری پنجشنبه در جلسه شورای اداری بهشهر افزود: مردم ارباب رجوع ما هستند و مسوولان باید به صورت واقعی و در عمل پاسخگو باشند.

وی با اعلام اینکه توجه به روستاهای محروم از تاکیدات مهم ما در جلسات متعدد است؛ اظهار داشت: متاسفانه حضور مسوولان در مناطق محروم و رفع مشکلات آنان محسوس نیست.

فرماندار بهشهر بیان داشت: سوخت، کود و نهاده های کشاورزی از نیازهای عمده روستاییان در مناطق محروم است و باید برای رفع مشکلات اقدام شود.

خنجری گفت: فراهم کردن نهاده های کشاورزی جلگه و بالادست در دستور کار قرار گیرد چرا که تامین کود و نهاده در فصل کشاورزی مهم است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: امنیت و عزت ما از شهداست و توجه به خانواده شهدا مورد توجه جدی بوده و شهدا و ارزش های کار آنان به نسل جدید منتقل شود.

خنجری همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره انار گفت: انار برند بهشهر است و ما مهد انار هستیم و باید جشنواره انار در شان شهرستان و جایگاه مهد انار بودن برگزار شود.

فرماندار بهشهر افزود: جشنواره زعفران هزارجریب هم از دیگر جشنواره های در دستور کار است و روستای اندرات بهشهر، اکنون بعنوان مهد کشت زعفران در بهشهر جایگاه ویژه دارد و افراد فراوانی تشویق به کشت شدند که باید این کشت و اشتغال ایجاد شده بدرستی معرفی شود.

وی خطاب به مسوولان گفت: قدر زحمات و زمان را بدانید و برای خدمت رسانی به مردم تلاش کنید و مردم را دریابید.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها