En امروز : 5 اردیبهشت 1403

استاندار مازندران :

انگیزه های لازم برای سرمایه گذاری در استان ایجاد شود

کد خبر : 87431 24 مهر 1398فرهنگی
پ

مازندران در زمینه تولید فکر به دلیل وجود نیروی انسانی خوب، مجرب و فرهیخته مشکلی ندارد. ‎

به گزارش روابط عمومی استانداری، احمد حسین زادگان، استاندارمازندران در نخستین جلسه ستاد مشورتی توسعه استان با بیان اینکه فرصت ها و مزیت های خوبی برای توسعه در استان وجود دارد، گفت: مازندران در زمینه تولید فکر به دلیل وجود نیروی انسانی خوب، مجرب و فرهیخته مشکلی ندارد. 

وی با اشاره به اینکه برای توسعه استان بایست ضمن تعیین اولویت ها به دستگاه های اجرایی راهکار ارائه داد، بیان کرد: انگیزه های لازم برای سرمایه گذاری در استان ایجاد شود.

استاندار فعالیت ستاد مشوتی توسعه استان را در زمینه های زیربنایی، اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی اعلام داشت و افرود: سمن ها ضمن حمایت از طرح هایی که قابلیت اجرایی دارند، حرف و ایده های مطروحه متناسب با توسعه استان را عملیاتی سازنند. 

وی ادامه داد: همه سمن ها کمک حال دولت هستند لذا اگر بخواهیم توسعه ای اتفاق بیفتد باید مردم را تمام و کمال داشته باشیم .

حسین زادگان پسماند را اولویت جدی استان دانست و عنوان کرد: اتوبان دریایی و توسعه راه های مواصلاتی در حوزه گردشگری و زیربنایی از اولویت های مهم دیگر استان است. 

وی با بیان اینکه هم اکنون حدود یکصد پروژه در استان در حال پیگیری است اظهار داشت: توسعه فضاهای گل خانه ای در حوزه کشاورزی و پرورش ماهی در قفس در حوزه شیلات نیز از دیگر پروژه های مهم استان است که در حال پیگیری و اجرا می باشد.

گفتنی در پایان این نشست احکام  اعضای ستاد مشورتی توسعه استان توسط استاندار مازندران به آنان ابلاغ شد. 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری