امروز : 7 اردیبهشت 1403

دیدار صمیمی فرماندار با روشندلان قائم شهری به مناسبت روز جهانی عصای سفید

کد خبر : 87414 23 مهر 1398اخبار فرمانداری
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، هم زمان با روز جهانی عصای سفید، یوسف پور فرماندار قائم شهر با روشندلان شهرستان دیدار نمود و به صحبت ها و دغدغه های آنان گوش فرا داد. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، هم زمان با روز جهانی عصای سفید، یوسف پور فرماندار قائم شهر با روشندلان شهرستان دیدار نمود و به صحبت ها و دغدغه های آنان گوش فرا داد.

فرماندار قائم شهر پس از اتمام صحبت های روشندلان ضمن تبریک روز جهانی عصای سفید گفت: حتما در کارگروه های مربوطه پیگیر سالم سازی و رفع مشکل عبور و مرور شما عزیزان خواهم شد.

این مسئول در خصوص دغدغه اشتغال روشندلان اظهار داشت: در این امر دولت تسهیلات خوداشتغالی را در نظر گرفته که به یاری خدا بنده از طریق رئیس اداره بهزیستی جهت تخصیص آن به شما اقدامات لازم را انجام خواهم داد.

نماینده عالی دولت ضمن اشاره به اهتمام روشندلان در خصوص تشکیل سمن های مربوط برای حمایت از اقشار جامعه هدف اذعان داشت: در بحث پیشگیری از ابتلا به نابینایی ادارات ذیربط اقدامات لازم را به عمل آورند زیرا بخشی از افراد به دلیل ابتلا به بیماری دچار این مشکل می شوند که در این مسیر باید جامعه را نسبت به مضرات موجود واکسینه کرد.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها