امروز : 10 فروردین 1403

مدیر کل صنعت،معدن و تجارت مازندران

رونق تولید علاوه بر گفتار باید در عمل نشان داده شود

کد خبر : 87409 23 مهر 1398
پ

مدیر کل صنعت،معدن و تجارت مازندران گفت: با تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید می‌توانیم مشکلات واحدهای تولیدی در هر شهرستان شناسایی و همچنین به اشتغال‌های جدید کمک کنیم. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گلوگاه،حسینعلی قوانلو عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گلوگاه با بیان اینکه مشکل اساسی کشور ما مسائل اقتصادی و اشتغال است، اظهار کرد: در جنگ اقتصادی که کشور ما در شروع آن هیچ نقشی نداشته یکی از بی‌سابقه‌ترین فشارهای اقتصادی به ما وارد شده است.

وی بیان کرد: همانطور که در زمان جنگ خط‌شکن‌های نظامی را حمایت می‌کردیم امروز نیز در جنگ اقتصادی باید از خط‌شکن‌ها حمایت کنیم، دشمن رشد اقتصادی و اشتغال را هدف گرفته است.

قوانلو تاکید کرد: در پیشروی‌های اقتصادی با تولید بیشتر می‌توانیم فشارهای حاصل از جنگ اقتصادی را جبران کنیم تاکنون وحدت و گوش به فرمان رهبری بودن سبب رشد اقتصادی و شکست دشمن شده است.

وی در خصوص شعار سال گفت: رونق تولید علاوه بر گفتار باید در عمل نشان داده شود و به همین علت با هماهنگی در کار، واحدهای تولیدی را حمایت خواهیم کرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: با تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید می‌توانیم مشکلات واحدهای تولیدی در هر شهرستان شناسایی و همچنین به اشتغال‌های جدید کمک کنیم.

وی درباره وضعیت اشتغال در شهرستان گلوگاه مطرح کرد: این شهرستان مردمی سخت‌کوش دارد که سخت‌ترین امور را انجام می‌دهند، تلاش بر این است سرمایه‌گذاران را برای توسعه و افزایش واحد‌های صنعتی و تولیدی به شرق مازندران هدایت کنیم.

 

 

اشتراک گذاری
پیوند ها