En امروز : 31 فروردین 1403

دیدار معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده و استاندار مازندران با مادر شهیدان کلانتری

کد خبر : 87357 21 مهر 1398فرهنگی
پ

دکتر معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده و احمد حسین زادگان، استاندار مازندران با حضور در منزل شهیدان گرانقدر کلانتری با حاجیه خانم فاطمه کلانتری مادر فداکار شهیدان والامقام عسگری و اسد ا... کلانتری دیدار و گفتگو کردند. ‎

دکتر معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده در سفر مازندران به همراه احمد حسین زادگان، استاندار مازندران، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری در شهرستان ساری در منزل شهیدان گرانقدر کلانتری حضور یافت و با اسوه اخلاق و پاکدامنی حاجیه خانم فاطمه کلانتری مادر فداکار شهیدان والامقام عسگری و اسد ا... کلانتری دیدار کرد.

معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان معظم کلانتری و ادای احترام به مقام والای این مادر عزیز، شفای عاجل وی را از خداوند متعال خواستار شد.
مادر شهیدان گرانقدر کلانتری از حضور گرم و صمیمی معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده و استاندار مازندران در منزل وی ابراز خرسندی کرد و برای همه مسئولین نظام آرزوی موفقیت نمود.
در پایان این دیدار از زحمات این مادر بزرگوار که در دامان پاک خویش فرزندان شجاع و دلیر تربیت کرده، تجلیل و تکریم به عمل آمد.
شهید اسد ا... کلانتری متولد ۱۳۳۸ و در سال ۶۱ و شهید عسگری کلانتری متولد ۱۳۴۱ که در سال ۶۵ به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری