En امروز : 10 فروردین 1403

بند زنان زندان ساری، آخرین ایستگاه سفر دکتر ابتکار به مرکز استان؛

معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده و استاندار مازندران از بند نسوان زندان شهرستان ساری بازدید کردند

کد خبر : 87355 21 مهر 1398فرهنگی
پ

معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده در سفر به مازندران با همراهی احمد حسین زادگان، استاندار مازندران بمنظور آشنایی با مشکلات و مسایل زنان زندانی از بند نسوان زندان شهرستان ساری بازدید کردند / معصومه ابتکار و احمد حسین زادگان در این بازدید با تک تک زنان زندانی دیدار و گفتگو کردند. ‎

معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده در سفر به مازندران با همراهی احمد حسین زادگان، استاندار مازندران، دادستان مرکز استان، معاون برنامه‌ ریزی معاونت امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری و مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان از بند نسوان زندان شهرستان ساری بازدید کردند و در جریان برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های مهارتی، کلاس‌های قرآن و همچنین کلاس‌های هنرهای دستی  و فرش‌بافی برخی از این زنان قرار گرفتند.

در این بازدید همچنین معاون رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواده و استاندار مازندران با تک تک بانوان زندانی در این زندان دیدار و گفتگو کردند و با مسایل و مشکلات هریک از آنان آشنا شدند.

گفتنی است؛ دکتر ابتکار در این بازدید برای کمک به زندانیان غیرعمد مالی قول مساعد داد و همچنین دستور داد تا مسایل و مشکلات زنانی که صاحب چند فرزند هستند بطور ویژه مورد بررسی قرار گیرد و با توجه به ملزومات، شرایط و قوانین زندان، امکان حضور بیشتر آنان در منزل فراهم شود.

استاندار مازندران نیز دستور داد تا اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری با همکاری اداره کل زندان های استان، بانک کامل اطلاعاتی کل بانوان زندانی استان و مشکلات و مسایل هریک را برای کمک به آن ها تهیه نماید.

بند زنان زندان ساری، آخرین ایستگاه سفر  دکتر ابتکار به مرکز استان بود.

عکس: آرشیو

اشتراک گذاری