امروز : 6 اردیبهشت 1403

از سوی معاون برنامه ریزی فرمانداری :

برنامه های هفته پدافند غیر عامل در محمودآباد تشریح شد

کد خبر : 87300 20 مهر 1398
پ

حق شناس مغاون برنامه ریزی فرمانداری محمودآباد : 15 برنامه شاخص با همکاری کلیه دستگاههای اجرایی در شهرستان محمودآباد اجرا خواهد شد. ‎

صدیقه حق شناس معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان محمودآباد در گفتگو با خبرنگاران ضمن تشریح برنا مه های هفته پدافند غیرعامل ؛ برهمکاری وجدیت همه جانبه دستگاه های شهرستان در اجرایی نمودن برنامه های مورد نظر با هدف تحقق منویات و فرامین مقام معظم رهبری و فرهنگ سازی و نهادینه سازی پدافندغیرعامل در جامعه تاکید نمودند.

 وی گفت: برنامه های هفته پدافند غیر عامل امسال با شعار پدافندغیرعامل ، مقاومت و بازدارندگی با رونق تولید از تاریخ هشتم لغایت چهاردهم آبان ماه به اجرا خواهد رسید.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان محمودآباد به صدا در آمدن زنگ پدافند در مدارس و اجرای مانور در شهرک صنعتی و برگزاری رژه مانور خودرویی ادارات عملیاتی و برگزاری دوره های آموزشی ویژه دانش آموزان و برگزاری همایش در دانشگاههای شهرستان و برگزاری نشست مشاوران جوان پدافند غیر عامل و برگزاری نشست با دهیاران و جشنواره نقاشی کودکان با موضوع پدافند غیر عامل و جشنواره مقاله نویسی بخشی از مهمترین برنامه های شهرستان می باشد.

صدیقه حق شناس ؛ آموزش و ترویج همگانی و حساس نمودن کلیه آحاد جامعه نسبت به پدافند غیرعامل  را از مهمترین رویکرد و محور برنامه های هفته پدافند غیر عامل در شهرستان عنوان کرد.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری