En امروز : 7 اردیبهشت 1403

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران عنوان کرد:

دیواره بندی ۲۰ کیلومتر از حاشیه رودخانه ها و مناطق مسکونی غرب استان در سیلاب اخیر

کد خبر : 87275 18 مهر 1398فرهنگی
پ

مهدی رازجویان در بازدید از مناطق سیل زده غرب استان و شهرستان های تنکابن رامسر با اشاره به اینکه ۲۰ کیلومتر از حاشیه رودخانه های غرب استان توسط شرکت آب منطقه ای دیوار بندی شده است، خاطر نشان کرد: همچنین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در برخی از روستاهای تنکابن رامسر علی الخصوص یوسف آباد تنکابن دیوار بندی را عملیاتی نموده است. ‎

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، تصریح کرد: روند اجرایی بازسازی مناطق سیل زده از شرایط بسیار مناسبی برخوردار می باشد و قابل قبول به نظر می رسد هرچند لازم است پیمانکاران به عملیات اجرایی پروژه های مناطق سیل زده سرعت بیشتری ببخشند تا هر چه زودتر به سرانجام برسد.

رازجویان اظهار کرد: هرچند حجم خرابی ها در حوادث سیل اخیر در غرب استان بسیار فراوان بوده است لذا باید انتظار داشته باشیم در فرصت مناسب جبران خسارت شود تا مورد بازسازی قرار گیرد.

وی گفت: عملیات اجرایی از لحاظ فنی اجرایی قابل قبول بوده است و پایداری لازم در حاشیه رودخانه ها با احداث دیواره ها ایجاد گردید و همچنین نقاط بازسازی شده در حوادث سیل اخیر در صورت بارش های گسترده از خطر حادثه مصون می باشد و از لحاظ فنی از شرایط خوبی برخوردار است.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری