امروز : 31 فروردین 1403

پیام تبریک فرماندار میاندورود به مناسبت هفته نیروی انتظامی

منفردی در پیامی 13 مهر روز نیروی انتظامی راتبریک گفت

کد خبر : 86206 14 مهر 1398
پ

حسین منفردی فرماندار میاندورود در پیامی 13 مهر روز نیروی انتظامی و هفته ناجا را به غیور مردان سبز پوش نیروی انتظامی تبریک گفت ‎


به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میاندورود ؛ متن پیام به شرح ذیل می باشد

بسم الله الرحمن الرحیم

نیروی انتظامی مظهر حاکمیت و امنیت جمهوری اسلامی است."مقام معظم رهبری"

امنیت به سبب ارزش و جایگاه عظیم آن در زندگی هر انسانی، عظیم‌ترین نعمت الهی دانسته شده است.آثار و برکاتی که برای امنیت بیان شده و می شود، خود بهترین شاهد در اهمیت و ارزش امنیت و آرامش در زندگی بشر است.

سیزدهم مهرماه روز نیروی انتظامی بهانه‌ایست برای پاسداشت هر چند ناچیز از دلاوری‌های سبزجامگان نیروی انتظامی و مرزبانان غیور؛ آنان که اقتدار، عزت، اخلاق مداری و همراهی با مردم را سرلوحه کارهای خود قرار داده و در راه برقراری حفظ نظم و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان خود را در طبق اخلاص نهاده اند .

بیشک نیروی انتظامی به مدد تجارب ارزشمند و تحول و تعالی در عرصه‌های مختلف و به ویژه تربیت نیروی انسانی متخصص، متعهد و فداکار، در شرایط قابل اعتماد بوده و رضایتمندی مردم از عملکرد و نقش آفرینی پلیس بیانگر این واقعیت است.

ضمن تکریم مقام شامخ شهیدان والامقام آن نیروی متعهد و انقلابی در دوران هشت سال حماسه، جهاد و مقاومت و نیز در مقابله با اشرار و متجاوزان به حقوق مردم، امید است همچون گذشته با اقتدار، قاطعیت و قانونمداری در عرصه‌های مختلف ماموریتی خود به ویژه ایجاد امنیت و نظم در جامعه، آرامش و رضایت مندی مردم را بیش از پیش فراهم نماید.

از خداوند سبحان آرزوی توفیق، سربلندی و عزّت همه کارکنان خدوم و فداکار نیروی انتظامی در خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران را مسئلت میکنم

اشتراک گذاری
پیوند ها