امروز : 6 اردیبهشت 1403

نیروی انتظامی مظهر مردانگی و اقتدار جامعه/تصاویر

کد خبر : 86164 11 مهر 1398
پ

فرماندار شهرستان گلوگاه گفت: نیروی انتظامی در جامعه ما نماد اقتدار، امنیت و مردانگی است. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گلوگاه، فریدون کلبادی نژاد در مراسم عطر افشانی گلزار شهدا به مناسبت فرارسیدن هفته ناجا صورت گرفت اظهار داشت: این هفته را به مردان مرد و سختکوش در نیروی انتظامی که در ایجاد امنیت و مرز داری در میهن اسلامی و در جای جای ایران زمین به خصوص به فرمانده و پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی شهرستان تبریک می گویم.

وی افزود:امیدوارم به جهت اهمیت و جایگاه نیروی انتظامی که در سیاست گذاری دنیای امروزه برای پلیس تعریف شده، بتوانیم شرایط را فراهم کنیم تا قدر دان آنها باشیم.

در ادامه نماینده مردم شرق مازندران صبح امروز در مراسم عطر افشانی گلزار شهدای بهشت رضا (ع) گفت : اگر امروزه امنیت، پیشرفت و توسعه داریم و در حال تلاش برای استمرار استقلال و آزادی ملت هستیم به برکت وجود نیروی انتظامی و بسیجیان است
علی محمد شاعری افزود : شما با نثار جان خود امنیت کشور را تضمین می کنید، به سهم خودم از شما تشکر می کنم و آرزوی توفیق دارم.
این مسؤول در ادامه بیان کرد: برای برنامه‌ریزی در اداره کشور و تولید و اشتغال مردم و همچنین توسعه و تعالی ملت ایران باید در بستر امن و آرام قدم برداریم که این بستر را شما تلاشگران نیروی انتظامی فراهم می کنید.
وی در پایان تصریح کرد : قدر و منزلت نیروی انتظامی را مردم ما میدانند، لباس و رفتار شما در اجتماع بازخورد مثبت دارد.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها