امروز : 31 فروردین 1403

علیرضا شریعت خبر داد:

رفع کامل معضل زباله محمودآباد در آینده نزدیک

کد خبر : 86160 7 مهر 1398
پ

شریعت سرپرست فرمانداری شهرستان محمودآباد از رفع کامل معضل زباله در آینده نزدیک در این شهرستان خبر داد. ‎

علیرضا شریعت در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره وضعیت جمع‌آوری زباله در این شهرستان، اظهار کرد: انتقال زباله‌های چند هزار تنی ساحل محمودآباد به مکانی که مورد تائید محیط زیست و شبکه بهداشت بوده، در حال انجام است.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری زباله از سواحل این شهرستان جزء اولویت‌های نخست فرمانداری بوده است، تصریح کرد: این اقدام ظرف 2 تا 3 ماه آینده به اتمام می‌رسد.

فرماندار محمودآباد گفت: فاز نخست کار پاکسازی و جمع‌آوری زباله‌های دپو شده و سپس خرید دستگاه زباله‌سوز با ظرفیت سوزاندن 15 تن زباله در روز در شهر سرخرود بوده که توافقنامه آن با یک شرکت دانش بنیان نهایی شده است.

شریعت خاطرنشان کرد: برای حل دائمی مشکل زباله محمودآباد و آمل که در یک ناحیه واقع است با کمک استانداری در منطقه  مازوپشت در نزدیکی عمارت آمل در حال شراکت هستیم تا از محل عوارض، سهم سه درصد واحدهای آلاینده صنعتی اعتبار تخصیص یابد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا نصب و احداث زباله‌سوز در این شهرستان مطرح است یا خیر افزود: این موضوع صدرصد در حال پیگیری است و دو نقطه برای این پروژه در نظر گرفته شد.

فرماندار محمودآباد ادامه داد: از روز شنبه 6 مهر ماه زباله‌های دپو شده با اجاره چند دستگاه کامیون در حال جمع‌آوری و انتقال به محل تعیین شده است.

شریعت یادآورشد:  ظرف 2 ماه آینده به طور کامل این زباله‌ها تخلیه می‌شود و با این اقدام معضل 20 ساله زباله محمودآباد برطرف خواهد شد.

اشتراک گذاری