امروز : 6 اردیبهشت 1403

جلسه شورای اداری شهرستان میاندورود برگزار شد

منفردی :مردم ولی نعمت ما هستند و ما با حضور در بین مردم مشکلات آنها را بررسی خواهیم کرد

کد خبر : 86130 10 مهر 1398
پ

سرپرست فرمانداری میاندورود در جلسه شورای اداری میاندورود بیان کرد:با هماهنگی و مشارکت ادارات شهرستان ،با برنامه ریزی و هدفمند برنامه های خود را عملیاتی میکنیم ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میاندورود ،پیش از ظهر امروز جلسه شورای  اداری شهرستان میاندورود به ریاست منفردی سرپرست فرمانداری میاندورود و حضور محمدنسب امام جمعه  میاندورود و اعضای شورای اداری شهرستان، در سالن اجتماعات فرمانداری میاندورود برگزار شد.

در این جلسه با معرفی کتاب دفاع مقدس و ترویج فرهنگ کتابخوانی و قرائت وصیت نامه شهید با آرمانهای دفاع مقدس تجدید میثاق شد

در این جلسه خانم دکتر انوری به عنوان رییس جدید شبکه بهداشت شهرستان معرفی و از زحمات دکتر مزدارانی تقدیر شد
و همچنین با آرزوی توفیق برای علیجانی مدیر جدید آموزش و پرورش از زحمات عرب خزائلی تقدیر شد.

با توجه به آغاز سال تحصیلی، علیجانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان و در پیش بودن هفته نیروی انتظامی، سرهنگ داداش تبار فرمانده انتطامی میاندورود گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کردند.

حسین منفردی سرپرست فرمانداری شهرستان میاندرود در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به حفظ کرامت انسانی، عنوان کرد:تمام تلاش ما بر این است سبک مدیریتی خود را از مبانی دینی الهام بگیریم و با پیروی از فرمایش پیامبر اسلام (ص)، طبیب دوار باشیم و در بین مردم حاضر ،و از مشکلات آنها مطلع شویم و درخواست آنها را بررسی کنیم
منفردی بیان کرد: بر اساس برنامه ای که باهماهنگی و مشارکت ادارات شهرستان و اسناد برنامه توسعه ششم کشور در شهرستان تنظیم خواهیم کرد حرکت میکنیم .

وی در ادامه بیان کرد وضعیت موجود دستگاه ها را بررسی می کنیم و بر حسب آن برنامه ریزی، و برنامه عملیاتی سالانه تنظیم خواهد شد

منفردی در این جلسه خبر داد: با کمک خیرین و تفاهم با بانک، تسهیلات اشتغالزایی در روستاها تا سقف ۶۰ میلیون تومان پرداخت می شود .
وی ادامه داد:در این طرح به متقاضی مهارت کار آموزش داده می شودو محصول تولید شده آنها در بازار به فروش می‌رسد.

وی در ادامه بیان داشت: دستگاه های حمایتی جهت جذب ۱۰۰ درصدی بودجه اشتغال مددجویان تلاش ویژه داشته باشند.

فرماندار میاندرود با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند و باید خدمتگذارآنها باشیم عنوان کرد: مدیران از هر مناسبت و فرصتی جهت ارائه گزارش عملکرد به مردم استفاده کنند.

فرماندار میاندرود با بیان اینکه حضور متکدیان در مبادی ورودی شهرستان خوشایند نیست، بیان داشت: دستگاه‌های حمایتی و شهرداری با پیگیری و حمایت از این افراد این مشکل را برطرف کنند.
منفردی با تاکید بر ضرورت ایجاد نشاط اجتماعی در شهرستان بیان کرد:ایجاد امید و نشاط اجتماعی با برگزاری مراسم و بازی‌های بومی در جامعه موجب ایجاد سلامت روانی و در قبال آن بهره وری اجتماعی مردم می شود.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها