امروز : 5 اردیبهشت 1403

انجمن مشاوران جوان پدافند غیر عامل شهرستان میاندورود تشکیل شد

منفردی:هر کجا به جوانان اعتماد کردیم کارهای بزرگی صورت گرفت

کد خبر : 86033 7 مهر 1398
پ

سرپرست فرمانداری میاندورود و مدیر کل پدافند غیر علمل شهرستان میاندورودبیان کرد: میاندورود چهارمین شهرستان در تشکیل انجمن مشاوران جوان پدافند غیر عامل در کشور ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میاندورود صبح امروز انجمن مشاوران جوان پدافند غیر عامل شهرستان میاندورود به ریاست منفردی سرپرست فرنانداری میاندورود و مدیرکل پدافند غیر عامل مازندران  و با حضور 37 نفر از جوانان شهرستان میاندورود در سالن اجتماعات فرمانداری میاندورود برگزار شد. 
حسین منفردی سرپرست فرمانداری میاندورود و مدیرکل پدافند غیرعامل مازندران در جلسه انجمن مشاوران جوان پدافند غیرعامل شهرستان میاندورود عنوان کرد:مدیریت بر اساس آزمون و خطا دیگر منسوخ شده است و بین مردم پدیرفته نیست و باید بر اساس برنامه و مبانی علمی باشد.

منفردی ضمن تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در راهبردهای گام دوم انقلاب در راستای اعتماد به جوانان و سیاستهای اجرایی دولت تدبیر و امید،خاطر نشان کرد:هر کجا به جوانان اعتماد کردیم کارهای بزرگی صورت گرفته است و شایسته است از مشاوره و ظرفیت جوانان در اجرای امور بهره مند شویم.

مدیرکل پدافند غیر عامل مازندران با اشاره به اینکه جوانان امروز، پدران و مادران و مدیران فردای جامعه هستند،تصریح کرد: آموزش و کسب تجربه نباید پس از پایان تحصیلات صورت گیرد بلکه از دوران نوجوانی و حین تحصیل باید آموزش دیده و تجربیات لازم کسب شود.

در پابان جلسه و پس از برگزاری انتخابات آقایا علی نادری و فرهاد یعقوب زاده به عنوان رییس و نایب رییس این انجمن انتخاب شدند

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها