امروز : 10 فروردین 1403

نشست مشورتی اتاق فکر و توسعه شهرستان با فرماندار میاندورود برگزار شد

منفردی: در اتاق فکر بایدعوامل و موانع توسعه پایدار ریشه یابی و راهکارهای علمی اجرایی شود

کد خبر : 86032 7 مهر 1398
پ

سرپرست فرمانداری میاندورود در جلسه با اعضای اتاق فکر شهرستان میاندورود بیان کرد:برنامه 10 ساله توسعه شهرستانتدوین خواهد شد.کشاورزی و گردشگری از اولویتهای برنامه ریزی ‎

به گزارش روابط عمومی فرماندار شهرستان میاندورود، نشست مشورتی حسین منفردی سرپرست فرمانداری شهرستان میاندورود با اعضای اتاق فکر شهرستان برگزار شد.

در این جلسه سرپرست فرمانداری شهرستان میاندورود عنوان کرد: اعضای اتاق فکر شهرستان از پیشکسوتان و مدیران باتجربه هستند که در راستای حدیث حب وطن جزئی از ایمان است، جهت تعالی شهرستان میاندورود گام برداشتند.

وی در ادامه بیان کرد: بسیار خرسندیم از تجربیات ۳۰ ساله مدیران سابق شهرستان در راستای پیشبرد اهدافمان بهره مند می شویم.

منفردی با بیان اینکه در مدیریت باید پشتوانه علمی و تجربی وجود داشته باشد ، عنوان کرد: فلسفه تشکیل اتاق فکر همین است که در انجام کارها با مطالعه شود وبا ارائه راهکار و استفاده از تجربیات پیش برویم.

فرماندار میاندرود ضمن اشاره به اینکه اتاق فکر باید متفاوت تر از مردم باشد، خاطرنشان کرد: چالش ها و مشکلات برای همه روشن است و در اتاق فکر راهکارهای چگونگی برون رفت از این چالش ها باید بررسی و ارائه شود.

منفردی اذعان داشت: در اتاق فکر باید عوامل و موانع توسعه پایدار ریشه یابی شود و راهکارهای علمی اجرایی ارائه شود.

وی گفت:  برنامه توسعه شهرستان باید با نگاه به ظرفیت ها و امکانات شهرستان طراحی ،تا بتواند اجرایی شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان میاندورود بیان داشت: توسعه زمانی تحقق پیدا خواهد کرد که مزیت نسبی شناسایی شود و بر اساس آن حرکت کنیم و این حرکت موتور محرکه شهرستان شود .

فرماندار میاندرود در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب واستفاده از جوانان تاکید کرد :تجربیات ارزشمند شما باید به جوانان انتقال داده شودو بهترین مکان برای انتقال تجربیات همین جلسات شهرستانی است.

وی در ادامه با بیان اینکه آینده از آن جوانان است ،تاکید کرد: انتقال تجربیات و مدیریت به جوانان باید رفته رفته از امروز آغاز شود.

منفردی ضمن اشاره به اینکه سیاست زدگی در انجام امور اجرایی آفت است،تاکید کرد: کار سیاسی مربوط به احزاب است و سازمان های مردم نهاد نباید  سیاسی شوند.

حسین منفردی با تاکید بر اینکه برنامه محور حرکت خواهیم کرد ، عنوان کرد: برنامه ۱۰ ساله توسعه شهرستان تدوین خواهد شد.
وی در ادامه بیان کرد در حوزه گردشگری و کشاورزی برنامه های مناسبی داریم و فعالیتهای صنعتی ما هم باید در راستای کشاورزی باشد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها