امروز : 4 اردیبهشت 1403

نشست ماهانه بخشدار کلار با اعضای شوراهای اسلامی و مجموعه دهیاریهای بخش کلار

کد خبر : 85812 27 شهریور 1398اخبار
پ

دوازدهمین نشست ماهانه بخشدار کلار با اعضای شوراهای اسلامی و مجموعه دهیاریهای بخش کلار برگزار گردید. ‎

به گزارش روابط عمومی بخشداری کلار ؛ بر اساس دعوتنامه شماره 685/1/3-8655 مورخ 23/06/98 دوازدهمین نشست ماهانه بخشدار کلار با شوراهای اسلامی و دهیاران تابعه بخش رأس موعد مقرر پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الهی در محل بخشداری کلار منعقد گردید.

در ابتدا بخشدار محترم پس از اهداء سلام و صلوات به روان پاک و مطهر امام شهدا، شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم و امنیت و آرزوی سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) روحی فداه و همچنین آرزوی سلامتی و طول عمر با برکت برای رهبری فرزانه (مدظله العالی) و توفیقات روزافزون دولت محترم و همه خدمتگذاران صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه مجموعه شوراهای اسلامی و دهیاران بخش این خادمان بی ادعای عرصه مدیریت روستایی را از درگاه ایزد متعال طلب و به حاضرین خیر مقدم عرض نمودند.

مهندس آهنگریان در ادامه صحبتهای خود با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان آقا ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان از مشارکت و پشتیبانی مراسم عزاداری توسط شوراهای اسلامی و دهیاران و حضور پرشور مردم در این مراسم تقدیر و تشکر نمودند.

ایشان همچنین با یادآوری فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند : همه باید بدانند که در دوران دفاع مقدس چه معجزات عظیمی از حضور مؤمنانه و پرتلاش نیروهای بسیجی در صحنه های جنگ اتفاق افتاد ؛ این را باید همه بدانند. ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس از حماسه سازان این ایام شهدای گرانقدر، جانبازان، اسرا و رزمندگان دوران حماسه و ایثار یاد و مراتب قدردانی خود را اعلام نموده و بیان داشت امنیت اقتدار و سربلندی کنونی ایران اسلامی مرهون ایثارگریهای این بزرگ مردان تاریخ است که وظیفه ما نیز حراست از این دستاوردهای عظیم انسانی و معنوی بوده و از شوراهای اسلامی و دهیاران خواستند با ترغیب اهالی و روستائیان به شرکت در برنامه های ویژه این ایام در برگزاری هر چه باشکوهتر این مراسم سهیم باشند.

اهم فرمایشات بخشدار :

- تبریک آغاز سال تحصیلی 99-1398

- تقدیر از حضور مبارک جناب مهندس طالبی مدیرکل محترم امور روستایی و شوراهای استانداری در بخش کلار و میزبانی شورای اسلامی و دهیاری روستای یالبندان از مدیرکل محترم

- تقدیر از شورای اسلامی و دهیاری روستای چارز به جهت آغاز پروژه احداث کانال و لوله گذاری جهت دفع آبهای سطحی

- تقدیر از مجموعه دهیاری نارنج بندبن به جهت اجرای پروژه طرح هادی روستا ( احداث کانال و کانیوو، جدول گذاری، انجام زیرسازی و آماده سازی معابر جهت آسفالت )

- تقدیر و تشکر از مجموعه اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران در مشارکت و پشتیبانی برپایی عزای حسینی و اقامه این آئین مذهبی

- موضوعات مربوط به انتخابات و تمهید اقدامات لازم در اینخصوص

در پایان پس از تبادل نظر تصمیماتی به شرح مصوبات ذیل اتخاذ گردید :

 

1 - مقرر گردید دهیاریهای تابعه با نظر واحد فناوری بخشداری و در راستای تمهید مقدمات اجرایی برگزاری انتخابات پیش رو در خصوص خرید رایانه و یا ارتقاء سیستم نرم افزاری موجود دهیاریها اقدام لازم را بعمل آورند.

2 - مقرر گردید برابر صورتجلسه مورخ 16/06/98 شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی در فرمانداری دهیاریهای تابعه به قید فوریت از محل اعتبارات بودجه مصوب در خصوص واریز قدرالسهم تخصیصی به حساب بهزیستی شهرستان عباس آباد جهت خرید لوازم التحریر افراد بی بضاعت مساعدت لازم را معمول نمایند.

3 - مقرر گردید دهیاریهای تابعه کمافی السابق با جدیت و دقت نظر بیشتر نسبت به پایش ساخت و سازهای غیرمجاز در روستا و تشکیل پرونده تخلف ساختمانی جهت ارجاع و طرح در کمیسیون تبصره 2 بند 3 ماده 99 قانون شهرداریها اقدام لازم را بعمل آورند.

4 - مقرر گردید با انجام هماهنگیهای لازم طی جلسه ای با دعوت از مدیران دستگاههای اجرایی اعم از منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، ثبت اسناد و املاک، آبفار و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با حضور فرماندار محترم شهرستان مشکلات احصاء شده روستاهای تابعه بخش کلار مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها