En امروز : 31 فروردین 1403

توکلی در جلسه شورای حفاظت منابع آب استان عنوان کرد:

ضرورت تقویت مدیریت روان آب ها در مازندران

کد خبر : 85766 28 شهریور 1398فرهنگی
پ

احمد توکلی با اشاره به اینکه مدیریت روان آب ها در مازندران نیاز به تقویت دارد، خاطرنشان کرد: هم افزایی نظرات و دیدگاه ها در جلسات گوناگون می بایست استمرار پیدا کند تا منجر به نتیجه گردد ‎

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، احمد توکلی، مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی حمل و نقل استانداری مازندران با اشاره به اینکه مدیریت روان آب ها در مازندران نیاز به تقویت دارد، خاطرنشان کرد: هم افزایی نظرات و دیدگاه ها در جلسات گوناگون می بایست استمرار پیدا کند تا منجر به نتیجه گردد و همچنین با توجه به پیشرفت فناوری اطلاعات و تولید علم بسیاری از مشکلات موجود در حوزه محیط زیست بدلیل عدم نگاه یکپارچه و دانش مناسب و راهبردی می باشد.

وی افزود: مسائل زیست محیطی می بایست در اولویت اول باشد تا شاهد شکوفایی اقتصادی و کشاورزی در استان باشیم و در حفاظت منابع آب باید از توان و پتانسیل دستگاه های اجرایی استفاده کاربردی گردد.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل ترافیک اظهار کرد: بهینه سازی امور مختلف با کمک علم و دانش میسر می شود و استفاده از ظرفیت و پتانسیل دریایی و بهره وری از توان تصفیه خانه ها می تواند موجب توسعه اقتصادی استان شود.

احمد توکلی تصریح کرد: در حوزه شیلات می بایست از ظرفیت متخصصین این بخش استفاده مناسب گردد تا شاهد اقدامات مطلوب و عملی باشیم، از شرایط خاص محیط زیستی نباید سواستفاده گردد. 

 

وی گفت: استفاده از توان آب بندان ها و بهره وری مناسب از این پتانسیل مهم یکی از اقدامات موثر در استان می تواند باشد. پرورش آبزیان از ظرفیت های مهم در حوزه اقتصاد دریایی است که باید به آن اهتمام ویژه ورزید.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری