En امروز : 1 اردیبهشت 1403

استاندار مازندران در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر کیاسر:

برنامه محوری باید اولویت مدیریت شهری باشد / همه باید در مورد توسعه مازندران اتفاق نظر داشته باشند

کد خبر : 85745 27 شهریور 1398فرهنگی
پ

احمد حسین زادگان در این دیدار با اشاره به این که برنامه محوری باید اولویت مدیریت شهری باشد، افزود: همه باید در مورد توسعه مازندران اتفاق نظر داشته باشند. ‎

به گزارش روابط عمومی استانداری، احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر کیاسر با بیان این که  اختلافات؛ منشا عقب ماندگی و وحدت و هم افزایی موجب توسعه و اعتلای استان است، گفت: هرگاه؛ وفاق، اراده و برنامه ای برای پیشرفت استان وجود داشته است، شاهد اقدامات موثر بوده ایم.

استاندار با اشاره به این که برنامه محوری باید اولویت مدیریت شهری باشد، افزود: همه باید در مورد توسعه مازندران اتفاق نظر داشته باشند.

حسین زادگان با بیان این که مدیریت شهری، نیازمند وفاق و همدلی حول محور توسعه شهری است، یادآور شد: اجرای قانون یک ضرورت برای مدیران در حوزه های مختلف از جمله مدیریت شهری است.

وی با تاکید بر این که کشمکش های داخلی نباید فرآیند توسعه را مختل کند، افزود: کشمکش های داخلی نباید مانع توسعه در بخش های خرد و کلان باشد.

استاندار مازندران با بیان این که پیگیری مستمر امور در محور کار شوراها باشد، گفت: ایجاد درآمدهای پایدار، حل معضلات اساسی مردم، کارهای فرهنگی و ویژه از جمله ی این امور است.

مقام عالی دولت در مازندران با تاکید بر این که میزان و معیار توسعه برای ما تمام نقاط و مناطق استان است، خاطرنشان کرد: با سعه صدر و اتحاد در نظر و عمل با مسایل برخورد شود.

در آغاز این جلسه؛ رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کیاسر گزارشی از برنامه، اقدامات و مشکلات شهری این شهر ارایه کردند. 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری