امروز : 7 اردیبهشت 1403

تحلیف اعضای جدید شورای شهر بهشهر

با حضور هادی خنجری فرماندار بهشهر، اعضای جدید شورای شهر بهشهر معارفه شدند

کد خبر : 85716 26 شهریور 1398
پ

با رأی گیری انجام شده توسط اعضای شورای اسلامی شهر بهشهر در ساختمان شورای شهر، علی شکوهی به عنوان رییس شورای اسلامی شهر بهشهر انتخاب شد و سید محمد باقری نائب رییس شورا شد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهشهر، هادی خنجری فرماندار بهشهر، سه شنبه در جلسه معارفه و مراسم تحلیف اعضای جدید شورای اسلامی شهر بهشهر اظهار داشت: رعایت مر قانون، تامین منافع مردم از وظایف مهم اعضای شورای شهر است.

خنجری افزود: مسوولیت ما در این نظام به پشتوانه خون هایی است که ریخته شد و ما باید پاسدار خوبی برای این خون های شهدا باشیم.

وی، مهمترین مساله در نظام را پاسداری از خون شهدا دانست و خاطر نشان کرد: رهبری و مردم از ما انتظار دارند در این مسیر گام برداریم و باید با اعتقاد راستین به آرمان شهدا در عمل به قانون ثابت قدم بود.

فرماندار بهشهر با بیان اینکه هیچ یک از مسئولان انتظار ندارند که اعضای شورای شهر خلاف قانون عمل کنند؛ تصریح کرد: باید برای اجرای معنویات رهبری و امام راحل و ارزش های انقلاب و شهدا در مسیر قانون حرکت شود.

خنجری گفت: رعایت قانون، تامین منافع مردم از وظایف مهم اعضای شورای شهر است.

بر همین اساس و با رأی گیری انجام شده توسط اعضای شورای اسلامی شهر بهشهر در ساختمان شورای شهر، علی شکوهی به عنوان رییس شورای اسلامی شهر بهشهر انتخاب شد و سید محمد باقری نائب رییس شورا شد.

همچنین علیرضا صدیق به عنوان سخنگو و محمد عموزاد خلیلی به عنوان خزانه دار با رای اعضا انتخاب شدند.
روسای کمیسیون ها به ترتیب زیر معرفی شدند.
🚩کمیسیون عمران و بودجه آقای سعدی
🚩کمیسیون حقوقی حبیب ملک پوری
🚩کمیسیون طرح توسعه و گردشگری و سرمایه گذاری حبیب ملک پوری
🚩کمیسیون فرهنگی و اجتماعی سید محمد باقری
🚩کمیسیون خدمات شهری محمد عموزاد

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها