En امروز : 31 فروردین 1403

با حضور وزیر علوم و استاندار مازندران؛ طرح‌های عمرانی دانشگاه کشاورزی ساری افتتاح شد

کد خبر : 85711 26 شهریور 1398فرهنگی
پ

ساختمان معاونت فرهنگی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و استاندار مازندران بهره‌برداری و عملیات اجرایی تصفیه‌خانه مرکزی این دانشگاه هم آغاز شد. ‎

ساختمان معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری مزین به نام شهید وحید اسماعیل زاده با یکهزار و ۷۵ متر مربع زیربناست که در سه طبقه ساخته شده است.

برای احداث این ساختمان ۲۰ میلیارد ریال از سوی دانشگاه هزینه شده است.

همچنین با حضور وزیر علوم و استاندرا مازندران کلنگ احداث تصفیه خانه مرکزی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری را با هدف باز چرخانی و استفاده مجدد از آب با ظرفیت ۴۰۰ متر مکعب در شبانه روز به زمین زد.

برای احداث این تصفیه خانه ۴۰ میلیارد ریال هزینه برآورد شده است.

دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با ۴ دانشکده، ۴ پژوهشکده و مرکز رشد و ۱۳۵ عضو هیات علمی، آموزش سه هزار دانشجو را در ۱۶ رشته گرایش تحصیلی بر عهده دارد.

وزیر علوم روز گذشته سفر دو روزه اش به مازندران را با بازدید از دانشگاه جامع مازندران در بابلسر و گفت و گو با اعضای هیات علمی این دانشگاه شروع کرد. افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی این دانشگاه ، ادای احترام به شهدای خوشنام آرمیده در پردیس آن، بازدید از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و گفت و گو با دانشجویان و اعضای هیات علمی و همچنین بازدید از دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل برنامه نخستین روز سفر دکتر غلامی بود.

وزیر علوم امروز سه شنبه هم همراه با استاندار مازندران با حضور در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری، چند طرح عمرانی این دانشگاه را افتتاح کرده و با اعضای هیات علمی و تشکل های دانشجویی آن گفت وگو کرد.

بازدید از دانشگاه علم و فناوری مازندران واقع در شهرستان بهشهر در شرق مازندران و شرکت در نشست شورای اداری مازندران از دیگر برنامه های دومین روز سفر دکتر غلامی بود.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری