امروز : 8 اردیبهشت 1403

جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس به ریاست هادی خنجری فرماندار شهرستان بهشهر و با حضور اعضای جلسه برگزار شد

کد خبر : 85623 23 شهریور 1398
پ

غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری نمایشگاه عکس و دیدار با خانواده شاهد و ایثارگر ، برپایی نشست های تخصصی و چند ویژه برنامه دیگر از جمله موضوعات مورد بحث و گفتگو در این جلسه بود. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهشهرصبح امروز جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس به ریاست هادی خنجری فرماندار شهرستان بهشهر با حضور اعضای جلسه برگزار شد


هادی خنجری فرماندار بهشهر درجمع مسوولان پیرامون اهمیت هفته دفاع مقدس عنوان داشت:یقینا اهمیت زنده نگه‌داشتن دفاع مقدس، در حد زنده نگه‌داشتن فلسفه عاشورا است

وی ادامه داد:این دوران یکی از درخشان‌ترین و مهم‌ترین بخشهای تاریخ انقلاب اسلامی است که امروز الگویی برای مبارزات ملت‌های آزاده علیه استکبار شده است.

همه دستگاهها موظفنددر این هفته وظیفه انقلاب خود را نسبت به نسل جوان ادا کرده و در استقامت و از خودگذشتگی رزمندگان را برایشان مرور کنند .

خنجری با تأکید بر اهتمام جدی دستگاه‌های اجرایی برای اجرای برنامه‌های متنوع در هفته دفاع مقدس ادامه داد:

امسال با در نظر گرفتن شرایط سیاسی در داخل و خارج از کشور و تلاش دشمنان برای درهم شکستن روحیه مقاومت، باید به بزرگداشت دفاع مقدس بیشتر از سال‌های قبل بها دهیم.

 

در ادامه " غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری نمایشگاه عکس و دیدار با خانواده شاهد و ایثارگر ، برپایی نشست های تخصصی و چند ویژه برنامه دیگر از جمله موضوعات مورد بحث و گفتگو در این جلسه بود.

  • شایان ذکر است در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران هفته آغازین جنگ بین ایران و عراق ( 31 شهریور تا 7 مهر ماه) به عنوان هفته دفاع مقدس نام گذاری شده است .

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها