امروز : 28 فروردین 1403

جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان کلاردشت برگزار شد

کد خبر : 85621 24 شهریور 1398
پ

جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان کلاردشت برگزار شد ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری :

صبح امروز جلسه هماهنگی بزرگداشت  هفته دفاع مقدس با حضور کامران پولادی فرماندار شهرستان ، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کلاردشت ، فرماندهی نیروی انتظامی ، روسا و نمایندگان ادارات در محل فرمانداری برگزار شد .

در این جلسه فرماندار شهرستان کلاردشت مهمترین دستاورد در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس را خود باوری  عنوان نمود و اظهار داشت : هفته دفاع مقدس یادآور از خود گذشتگی ها ، ایثار و شهادت  و جانبازی جانبازان و مردانی است که از خودگذشته تا نهال نوپای انقلاب با خون این عزیزان آبیاری شد و به درخت تنومندی تبدیل شد ، هشت سال دفاع مقدس هویت ما و بخشی از تاریخ و میراث فرهنگی و انقلابی مردم ایران اسلامی به شمار می رود و عزت و صلابت و اقتدار امروز ایران اسلامی در منطقه و جهان بواسطه همین هشت سال حماسه و ایثار آفرینی است .

در ادامه " غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری نمایشگاه عکس و دیدار با خانواده شاهد و ایثارگر ، برپایی نشست های تخصصی و چند ویژه برنامه دیگر از جمله موضوعات مورد بحث و گفتگو در این جلسه بود.

شایان ذکر است در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران هفته آغازین جنگ بین ایران و عراق ( 31 شهریور تا 7 مهر ماه) به عنوان هفته دفاع مقدس نام گذاری شده است .

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها