امروز : 10 فروردین 1403

بازدید یحیی یوسف پور از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر

کد خبر : 85597 21 شهریور 1398اخبار فرمانداری
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، فرماندار قائم شهر با حضور در ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن دیدار با رئیس و هیئت علمی این دانشگاه از دانشکده های فنی، مهندسی، منابع طبیعی و مرکز رشد واحد قائم شهر بازدید کرد. ‎

 

 

در پایان در نشستی صمیمانه در خصوص مسائل و موضوعات توسعه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر بحث و تبادل نظر شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان در این نشست بیان داشت: یکی از مزیت‌های تحصیل در دانشگاه آزاد واحد قائم شهر تجهیزات سخت‌افزاری، امکانات آموزشی، تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی است که در مقابل دانشگاه‌های دیگر حرفی برای گفتن دارد.

یوسف پور ادامه داد: در این دانشگاه بسترهای آموزش و پژوهش به صورت هدفمند و کارآمد فراهم شده تا خلاقیت و نوآوری پژوهشگران افزایش یابد و این فضا کمک می کند تا دانشجویان به کار پژوهش و آموزش بپردازند.

لازم به ذکر است، دانشگاه آزاداسلامی واحد قائم شهر بعنوان یکی از بزرگترین موسسات آموزش عالی در شمال کشور به شمار می آید که نهال آن در سال 1362 به منظور خدمت به اهل علم و گسترش آموزش عالی در سطح استان مازندران کاشته شد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر دارای 5 دانشکده مصوب تحت عنوان دانشکده فنی و مهندسی، دانشکده علوم انسانی، دانشکده کشاورزی، دانشکده علوم پایه، دانشکده منابع طبیعی و یک مرکز تحصیلات تکمیلی است.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها