امروز : 10 فروردین 1403

به ابتکار فرمانداری

دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری در محمودآباد افتتاح شد / گزارش تصویری

کد خبر : 85519 13 شهریور 1398
پ

شریعت سرپرست فرمانداری محمودآباد: ترسیم نقشه راه و هدف گذاری برای جذب سرمایه گذاری از ضروریات چشم انداز شهرستان می باشد و بهره مندی از ظرفیت های نخبگان و فرهیختگان یک فرصت ممتاز برای توسعه است. ‎

 

آیین افتتاح دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری در محمودآباد به ابتکار فرمانداری این شهرستان در روز چهارشنبه 13 شهریور با حضور علی اسماعیلی نماینده مردم شهرستانهای  نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و بخشی مدیر کل دفتر جذب وحمایت از سرمایه گذاری استانداری مازندران و علیرضا شریعت سرپرست فرمانداری محمودآباد و باقری معاون اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان مازندران و مدیران ادارات و اعضای کارگروه مطالعاتی شناخت فرصتهای سرمایه گذاری در ساختمان شماره دو فرمانداری برگزار شد.

علیرضا شریعت سرپرست فرمانداری محمودآباد طی سخنانی در آیین افتتاح این دفتر با اشاره به تدوین کتاب فرصتهای سرمایه گذاری در محمودآباد گفت:  تدوین این کتاب گام نخست برای ترسیم نقشه حرکت موفق در حوزه سرمایه گذاری بوده و ابتکار راه اندازی و افتتاح این دفتر می تواند اراده و انگیزهای لازم جهت سرعت بخشیدن جهت برداشتن گامهای عملیاتی تر در این حوزه باشد.

 سرپرست فرمانداری محمودآباد تسریع و تسهیل در اخذ مجوزها و تسهیلات اعطایی و بهبود وضعیت هفت شاخص اقتصادی و تدوین بانک اطلاعاتی نخبگان و فرهیختگان و سرمایه گذاران و همچنین       بهره مندی از مشارکت اجتماعی منابع انسانی و ظرفیت های بالقوه و بالفعل شهرستان از مهمترین اهداف راه اندازی این دفتر می باشد.

در ادامه این مراسم با حضور مسئولین استانی و شهرستانی دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری افتتاح و فعالیت رسمی خود را در شهرستان آغاز کرد.

 

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری