امروز : 31 فروردین 1403

فرماندار بابلسر:

حفظ اتحاد و انسجام ملی فارغ از حب و بغض و جریانات سیاسی در جهت توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور مؤثر است

کد خبر : 85240 8 شهریور 1398
پ

فرماندار بابلسر خواستار حفظ وحدت و همدلی به عنوان مهمترین اهرم در برابر فشارهای کشورهای غربی شد و ادامه داد: می‌توان با حفظ اتحاد و انسجام ملی فارغ از هرگونه حب و بغض و جریانات سیاسی در جهت توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور گام برداشت. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر، اسماعیل حسن‌زاده امروز در آخرین روز از هفته دولت بعد از برگزاری میزخدمت و پاسخگویی به سئولات مردم در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه دولت برآمده از نظام و مردم است، گفت: هدف اصلی دولت خدمت صصادقانه به مردم است.

فرماندار بابلسر از افتتاح 22 پروژه عمرانی و زیربنایی با اعتباری معادل 190 میلیارد تومان دراین شهرستان خبر داد و تصریح کرد: 20 پروژه با اعتباری معادل 185 میلیارد تومان بهره برداری و 2 پروژه با اعتباری معادل 5 میلیارد تومان کلنگ زنی شد و تلاش ما بهره برداری از این دو پروژه درهفته دولت سال آینده در بابلسر است.

وی ادامه داد: امروز روز اقتدار جمهوری اسلامی است چرا که در یک منطقه ناامن از یک حاشیه امن بالایی برخوردار بوده و مردم از امنیت برخوردارند.

مقام عالی دولت در شهرستان بابلسر بااشاره به اینکه دشمن تلاش می کند با هر ابزاری من جمله تحریم و فشارهای اقتصادی به مردم ضربه بزند، افزود: دشمن در تلاش است تا مردم را بر علیه نظام کند اما با هوشیاری مردم این نقشه دشمن نیز با شکست مواجه می شود.

وی، خاطرنشان کرد: برای مقابله با هربه‌های دشمنان باید هزینه هایی را پرداخت و تحمل کرد و دولت نیز از این قائله مستثنی نیست.

حسن زاده خواستار حفظ وحدت و همدلی به عنوان مهمترین اهرم در برابر فشارهای کشورهای غربی شد و ادامه داد: می‌توان با حفظ اتحاد و انسجام ملی فارغ از هر گونه حب و بغض و جریانات سیاسی در جهت توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور گام برداشت.

وی درپایان اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا با کمک هم و در کنار هم ایرانی آباد و توسعه یافته را بسازیم تا مردم آن در رفاه و آرامش زندگی کنند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها