امروز : 10 فروردین 1403

بازنشسته‌های تامین اجتماعی مازندران تجلیل شدند

کد خبر : 85104 5 شهریور 1398
پ

آیین گرامیداشت بازنشستگان زیرپوشش تامین اجتماعی مازندران عصر امروز سه‌شنبه همزمان با روزی که به نامشان نامگذاری شده است در متل بانک ملی واقع در بابلسر برگزار شد . ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بابلسر، این مراسم با حضور مدیران و مسولان استانی حوزه تامین اجتماعی و بازنشستگان برگزار شد .

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران در این مراسم از تصویب اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریالی برای بیمارستان های مقیاس کوچک نکا و ساری خبر داد و گفت که با افزایش پنج هزار مترمربع به فضای فعلی این بیمارستان ها ،  تعداد تخت های هر یک از این بیمارستان ها تا ۹۰ تخت افزایش می یابد.

دکتر محمد خورشیدی افزود: در گذشته مردم به خاطر کارهای درمانی مجبور به رفت و آمد و  مراجعه به تهران بودند ولی اکنون تمام تلاش تامین اجتماعی تقویت بخش های فوق تخصصی است.

وی ادامه داد : در حال حاضر بیمارستان ساری در بخش چشم و بیمارستان نکا در بخش ارتوپدی تقویت می شود تا امکانات تقسیم شود تا در کل استان بتوانیم پاسخگو تخصصی بیمه شدگان تامین اجتماعی باشیم.

در این مراسم بیانیه توسط بازنشستگان تامین اجتماعی قرائت شد که خواستار همسان سازی حقوق بازنشستگان شدند و همچنین از بازنشستگان تامین اجتماعی تقدیر و قدردانی شد.

از جمعیت حدود سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفری مازندران یک میلیون و  ۹۰۰ هزار نفر معادل ۵۸ درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند. از این میزان بیمه شده تامین اجتماعی ۱۳۷ هزار نفر بازشسته هستند. 

بنا بر آخرین آمار تامین اجتماعی مازندران ماهانه بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه تامین اجتماعی مازندران در زمینه های مختلف بیمه کارفرمایی و بیمه بیکاری و دیگر موارد است که ، ۳۷۰ میلیارد تومان آن مربوط به مقرری ماهیانه بازنشستگان استان است.

اشتراک گذاری
پیوند ها