امروز : 4 اردیبهشت 1403

برگزاری مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز شهرستان کلاردشت

کد خبر : 84711 26 مرداد 1398
پ

برگزاری مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز شهرستان کلاردشت ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری "

صبح امروز بیست و ششم مرداد ماه به مناسبت گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن عزیز اسلامی ، از جانفشانی و رشادت های آزادگان و ایثارگران شهرستان کلاردشت در سالن اجتماعات فرمانداری تجلیل شد . این مراسم با حضور کامران پولادی فرماندارکلاردشت ، معاونت فرمانداری ؛ فرماندهی انتظامی ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولین برگزار شد .

فرماندار شهرستان کلاردشت ضمن عرض خیر مقدم ، آزادگان را طلایه داران صبر و استقامت در دوران جنگ نابرابر تحمیلی دانسته و افزود: آزادگان و جانبازان سالهای سال صبر خدا را پیشه خود قرار دادند.
فرماندار کلاردشت با بیان اینکه جنگ تحمیلی توسط رژیم بعث عراق و حمایت کشورهای استکبار جهانی شکل گرفت، گفت: شهدا، آزادگان و جانبازان با گذشت از مال و جان خود از مرزهای کشور و شرافت ایران اسلامی دفاع کرده و آرامش و آسایش کنونی کشور را مدیون خون پاک شهدا و از خودگذشتگی های آزادگان و جانبازان هستیم .

 و در ادامه از مقاومت چندساله آزادگان در جهت حفظ اصالت ارزش های نظام و انقلاب در طول اسارت و نیز حفظ روحیه و منش ایثار در طول خدمت قدر دانی نمودند.  سپس از آزادگان خواسته شد تا خاطرات اسارت خود را بازگو کنند .

در پایان جلسه با اهدای گل ، لوح سپاس و هدیه از آزادگان هشت سال دفاع مقدس تقدیر و تشکر شد و اعضای حاضر با حضور در گلزار شهدای گمنام و مرحوم عظیم دلفانی آزاده هشت سال دفاع مقدس با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ارج نهاده و یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند .

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها