En امروز : 10 فروردین 1403

پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی

کد خبر : 84688 25 مرداد 1398فرهنگی
پ

احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران طی پیامی از 26 مردادماه 1369؛ به عنوان روزی جاودان در تاریخ مقاومت ملت ایران یادکرد و گفت: هیچگاه عظمت پایداری انقلابی آزادگان در دوران اسارت که صدای آزادی و استقلال وطن را سر دادند و در راه استقرار و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستادند از صفحه قرون زدوده نخواهد شد. ‎

به گزارش روابط عمومی استانداری، متن کامل پیام استاندار مازندران به مناسبت 26 مرداد ماه، روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی ایران به شرح زیر است:

                                                                         بسم الله الرحمن الرحیم

آزادگان در تاریخ 8 ساله دفاع مقدس دارای جایگاه و شان ویژه ای هستند. مجاهدات قهرمانانه آنان در سنگر جبهه های نبرد و زندان های رژیم بعثی همواره از سوی ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی مورد تکریم و تجلیل خواهد بود، همانان که پیام و سیره شان، فریاد سترگ عزت، اقتدار و شکوهمندی ملت ایران اسلامی است که به عنوان حقیقتی جاودانه در هر میدانی می توان از عظمت و شکوه آن بهره جست.

26 مردادماه هرسال که کبوترهای عاشق به آشیانه و موطن خود بازگشتند، بهاری جاودان و تمام ناشدنی برای هر ایرانی آزاده است که طی هزاره ها هیچگاه عظمت و ابهت مقاومت و پایداری انقلابی آنان در دوران اسارت که صدای آزادی و استقلال وطن را سر دادند و در راه استقرار و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستادند و با تاسی از اهل بیت ( علیهم السلام ) و ارادات به امام امت، صبر پیشه کردند، از صفحه قرون زدوده نخواهد شد.  

نسل های جدید و آیندگان باید همواره این رهروان ایستادگی و آزادگی را به عنوان سمبل پایداری، توکل و شجاعت سرمشق خویش قرار دهند و بر آنان که مجاهدات سترگ آزادگان را درک کرده اند و بر همه هنرمندان، صاحبان قلم و رسانه ها فرض است تا تصویر درست و دقیقی از جلوه های رنگین و جاودانه عشق بازی این عزیزان را در دفتر مقاومت ملت ایران اسلامی برای برخورداری جوانان و آیندگان ثبت و ضبط نمایند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام، این روز بزرگ را به اسوه های صبر، شجاعت و ایستادگی و اسوه های رادمردی، آزادگان غرورآفرین در استان مازندران و خانواده های محترمشان تبریک و تهنیت عرض می کنم و از درگاه خداوند قادر متعال عافیت و طول عمر روز افزون برای این سرافرازان مسئلت دارم.

احمد حسین زادگان

استاندار مازندران  

اشتراک گذاری