امروز : 6 اردیبهشت 1403

فرماندار محمودآباد:

سازمان دانش‌آموزی تکیه‌گاه قدرتمند آموزش‌وپرورش است

کد خبر : 84686 24 مرداد 1398
پ

فرماندار محمودآباد با بیان اینکه سازمان دانش آموزی فرزند آموزش و پرورش است و آموزش و پرورش به آن می بالد، تأکید کرد که این سازمان برای آن تاسیس شده که تکیه‌گاه قدرتمندی برای آموزش و پرورش باشد. ‎

علیرضا شریعت در آئین نکوداشت روز خبرنگار که با حضور دانش‌آموزان خبرنگار مازندران در مجتمع نفت محمودآباد برگزار شد، گفت: «امروز برای من روز بسیار خوبی است چون بعد از ۱۳ سال دوری از این عرصه دوباره در جمع شما هستم.

او با بیان اینکه سازمان دانش‌آموزی مانند فرزند من است و من هر چقدر هم از آن دور باشم باز هم برای آن دغدغه دارم، ادامه داد: «هر زمان که به برنامه‌های این سازمان دعوت شوم با افتخار در آن حاضر می شوم.

فرماندار محمودآباد به برخی از تفکرات اشتباه در مورد سازمان دانش‌آموزی مبنی بر اینکه جدای از آموزش و پرورش است، پاسخ داد و گفت: «سازمان دانش‌آموزی فرزندی از آموزش و پرورش است، که آموزش و پرورش به آن می‌بالد و برای آن تاسیس شده که تکیه‌گاه قدرتمندی برای آموزش و پرورش باشد.

به گزارش خبرنگار پانا در حاشیه این همایش به فرماندار شهرستان محمودآباد که خود زمانی رئیس سازمان دانش آموزی بوده ، جلیقه و کارت خبرنگاری خبرگزاری پانا اهدا شد و از محمد محتاطی که خود خبرنگار پانا بود و به عنوان برترین روابط عمومی کشور انتخاب شد، در کنار خبرنگاران تجلیل شد.

 

اشتراک گذاری