امروز : 28 فروردین 1403

فرماندار محمودآباد :

مدیران برای افزایش امید در جامعه گام بردارند

کد خبر : 84614 19 مرداد 1398
پ

شریعت سرپرست فرمانداری محمودآباد : مهمترین سرمایه اجتماعی هر جامعه ای مردم هستند و موفق ترین جوامع نیز جامعه ای است که مشارکت اجتماعی و همراهی مردم با مدیران در آن کشور بالا است. ‎

جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان محمودآباد ظهر امروز به ریاست علیرضا شریعت سرپرست فرمانداری محمودآباد و احمد محمدی معاون سیاسی فرمانداری و بخشداران مرکزی و سرخ رود و کلیه مدیران شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

شریعت طی سخنانی در این جلسه با اشاره به اقدامات ارزشمند  دولت با توجه به تحریم ها و قلت اعتباری گفت: باید خدمات و عملکرد دولت با بهره مندی از کلیه ابزار و آلات اطلاع رسانی به سمع و نظر مردم برسد.

وی با اشاره به اینکه کشور ما با 5/11 میلیون نفر جمعیت بیشترین تعداد افراد در حال تحصیل در مدارس و دانشگاه ها را دارا است، تصریح کرد:  در سایر کشورهای دنیا افراد با سپری نمودن دوره های تخصصی و مهارتی وارد بازار کار می شوند و از فضای تحصیلی آکادمیک به فضای اقتصاد، کسب و کار و اشتغال سوق داده می شوند.

نماینده عالی دولت در محمودآباد با اشاره به شرایط فعلی کشور تاکید کرد: مدیران باید با توانی مضاعف نسبت به رفع مشکلات کارآفرینان و فعالان اقتصادی گام برداشته تا امید در جامعه طنین انداز شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: اگر به دنبال توسعه همه جانبه کشور هستیم باید در حوزه اقتصاد، سیاست و فرهنگ نقش دولت را کمرنگ کرده و همه حوزه ها به مردم سپرده شود تا با مشارکت بخش خصوصی شاهد رشد و ترقی در همه ابعاد جامعه باشیم.

سرپرست فرمانداری محمودآباد با اشاره حضور شخصیت های ملی در شهرستان اظهار کرد: چهره محمودآباد غمگین بوده  و در سطح شهر شادی دیده نمی شود.

وی تاکید کرد: با توجه به ظرفیت های محمودآباد نشاط و امنیت وجود نداشته تا سرمایه گذران بتوانند ورود پیدا کنند.

 

اشتراک گذاری