امروز : 9 فروردین 1403

فرماندار محمودآباد خواستار شد :

تشدید نظارت بر قیمت ها و برخورد جدی با متخلفین

کد خبر : 84520 15 مرداد 1398
پ

علیرضا شریعت سرپرست فرمانداری محمودآباد گفت: باتوجه به فرصت حضور گردشگر در شهر ، نباید شاهد افزایش غیر منطقی کالاها باشیم و متاسفانه هزینه های زندگی در شهرهای ساحلی و گردشگری نزدیک به کلان شهرهاست. ‎

فرماندار محمودآباد خواستار شد :

تشدید نظارت بر قیمت ها و برخورد جدی با متخلفین

 

علیرضا شریعت سرپرست فرمانداری محمودآباد گفت: باتوجه به فرصت حضور گردشگر در شهر ، نباید شاهد افزایش غیر منطقی کالاها باشیم و متاسفانه هزینه های زندگی در شهرهای ساحلی و گردشگری نزدیک به کلان شهرهاست.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد علیرضا شریعت سرپرست فرمانداری محمودآباد در دیدار با رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت و رئیس اداره تعزیرات حکومتی محمودآباد ضمن گلایه مندی از وضعیت قیمت کالاهای اساسی در محمودآباد و پیگیری شهروندان مبنی بر افزایش نرخ کالاها در زمان حضور مسافران گفت: تشدید نظارت بر قیمت ها و برخورد جدی با متخلفین  باید در دستور کار قرار گیرد.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد گفت: باید با ایجاد تیم های بازرسی توسط اداره صنعت معدن و تجارت و اتاق اصناف و با همکاری تعزیرات حکومتی فضای متخلفین در بازار و اعلام قیمت های غیر واقعی نا امن شود و برخورد قاطع شود.

وی گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف با تشدید نظارت ها، بصورت مداوم گروه های کالایی پر مصرف را رصد و پایش کنند تا شاهد افزایش غیر منطقی کالاها در شرستان نباشیم.

 

وی با اشاره به حضور میدانی در ساحل و بازدید از مراکز ارائه دهنده خدمات در ساحل دریا و دیدار و گفتگو با مسافران گفت : متاسفانه افزایش سلیقه ای و بی مورد قیمت در برخی کالاها و خدمات ضروری ، موجب ابراز نارضایتی از سوی شهروندان و مسافران شده است که نیازمند برخورد و نظارت اساسی تر می باشد.

 

سرپرست فرمانداری محمودآباد از شهروندان خواست به منظور نظارت بیشتر بر قیمت ها شکایات و تخلفات بنگاههای صنفی و غیر صنفی عرضه کننده کالا و خدمات پیرامون گران فروشی ، کم فروشی ، تقلب ، عدم درج قیمت و عرضه کالای قاچاق و... از طریق تلفن 124 گزارش داده و پیگیری نمایند.

 

روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد

 

اشتراک گذاری